Ga naar inhoud


vakantie goed voor je?


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

@Bigtwin,

 

Als het werk niet meer is dan een middel om alles te bekostigen dan ga ik er van uit dat je weinig of geen lol in je werk hebt. Kennelijk (en gelukkig) een verkeerde aanname smile

Tuurlijk zijn er zaken aangenamer dan werk. Als bij mij om 05:45 het wekkertje me onherroepelijk mijn bed uit pest dan kan je rustig aannemen dat ik er ook nog geen zin in heb. Slapen is nu eenmaal een van mijn grootste hobby's blush

Na een douche en een bakkie gaat het dan gelukig beter. Maar er zijn er helaas genoeg die inderdaad niet met plezier naar het werk gaan. Die er geen voldoening in vinden en alleen maar werken voor de centen. Vaak ook de jongens die ergens op een punt afbranden.

 

Alla, morgen weer gezond aan't werk.......

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een mens is niet gemaakt om te werken, daar woden de meesten dus niet vrolijk van. Ik kan uitleggen waarom.. Laten we even teruggaan naar de oertijd........ Toen gingen we jagen, en na het jagen lekker het "gejaagde" opeten. Nou laten we zeggen 1,5 uur werk per dag(slechte jager). Verder een beetje lummelen, af en to de grot wat opruimen hahaha.

 

Maar wat gebeurd er nu?. De meesten van ons werken/jaagt minimaal 39 uur per week. Het jagen duurt dus te lang. En werk kan nooit echt leuk worden als je het mij vraagt, het is toch bij de meeste/alle beroepen repeterend na een paar jaar. En dan die k*twekker die gaat veels te vroeg, al mag ik zelf weten hoe laat ik begin. Begin je laat dan ben je weer laat thuis pfff. Nee als ik een supersalaris had, ging ik minder werken als ik de mogelijk had. Genoeg geld om rond te komen en leuke dingen te doen, meer hoeft voor mij niet.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zit op dit moment voor mijn werk in India.

Ik kan niet begrijpen, dat mensen vrijwillig en voor hun plezier zich dit aandoen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...