Earthfinder Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Hallo, Ik wil graag een Logitech afstandsbediening ter vervanging van mijn huidige MS MCE afstandsbediening, die nu aan m'n HTPC zit. Maar wat voor USB IR-ontvanger kan ik voor een Logitech gebruiken? (Ik heb de Logitech 300i op het ook dus ik wil ook een niet al te dure IR-ontvanger.) HTPC-Software: LibreELEC 9HTPC-Hardware: Raspberry Pi 2 + Raspberry Pi 3
Niels Wagenaar Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Je kan de Logitech afstandsbediening gewoon instellen als MCE afstandsbediening. Volgens mij hoef jij dan ook de ontvanger niet meer te vervangen. Mvg, Niels Wagenaar Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD. Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.
satencom Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 na het aansluiten van de afstandsbediening op een computer, ga je naar de site van myharmony waar je ingeeft welke apparaten zijn aangesloten en Logitech doet verder de rest, de online database met ondersteunde apparatuur wordt up-to-date gehouden waardoor Harmony afstandsbedieningen alle infrarood apparaten blijft ondersteunen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen