12345hazekamp Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 hallo ik heb een externe harde schijf gekocht voor mij dreambox 800 hd. hoe moet ik deze harde schijf aansluiten. ik heb de kabel in de usb poort gedaan hij herkent hem wel maar er gebeurt niks als ik op swift druk. moet ik iets instellen in het hoofd menu. ik heb er de software opstaan van kernel linux 2.6.12-5.1 het is een 750gb externe harde schijf van tosiba. mvg johan hazekamp
metoo Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 met externe voeding ? ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
12345hazekamp Geplaatst: 17 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2010 ja dat weet ik ik heb hem ook met een voeding aangesloten. de dreambox ziet hem wel in het menu maar er gebeurd niks. mvg johan
Peter Konijn Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 had ik eerst ook met mn external e-sata harddisk. De oplossing de harddisk formateren vanuit de dreambox. Waarschijnlijk is dit alleen mogelijk als je de orginele dream img er op hebt staan. Mocht je die niet hebben dan is die te downloaden vanaf de website van dream multimedia. Na het formateren kan je gewoon weer een willekeurige img op je box zetten. Waarschijnlijk zul je de hd dan gewoon kunnen gebruiken voor opnemen etc. VU+ SOLO 4K Mut@nt HD1200 DM500HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen