H&t Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 hallo ik heb een samsung led-tv met ci-module canaal digitaal weet er iemand of er een zenderlijst voor deze tv is deze zenderlijst zou via usb geladen moeten worden grtn H&t
H&t Geplaatst: 17 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2010 ja ik ontvang wel zenders maar niet alle zenders en alles door elkaar grtn H&t
H&t Geplaatst: 17 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2010 dvb-s ontvanger in tv ik ontvang zenders via de schotel. maar niet allemaal.en alles door elkaar. ik wil er de nieuwste canal digital zenderlijst in hebben
Gast aart44 Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Origineel bericht van: H&t ik wil er de nieuwste canal digital zenderlijst in hebben Ja je kunt wel zoveel willen de nieuwe canaldigitaal lijst is dacht ik alleen via de satelliet te downloaden. En dan komt het wat kan er in welk formaat en zijn er andere ontvangers die hetzelfde formaat hebben. Je hebt wel 50 merken ontvangers en ze slikken allemaal iets anders, je kunt er waarschijnlijk geen Topfield of Dreambox lijst in krijgen. Ben bang dat als je niet weet welke lijst van een ander merk er in kan dat je alles zelf moet sorteren en heeft Samsung daar een editor voor of moet je alles met de hand verzetten.
aukemuis Geplaatst: 20 augustus 2010 Geplaatst: 20 augustus 2010 Er is een editor voor bij Samsung, alleen willen ze die nie beschikbaar stellen. Voor de liefhebbers heb ik die wel
Gast aart44 Geplaatst: 20 augustus 2010 Geplaatst: 20 augustus 2010 Origineel bericht van: aukemuis Er is een editor voor bij Samsung, alleen willen ze die nie beschikbaar stellen. Voor de liefhebbers heb ik die wel Die is voor iedereen beschikbaar of heb je een andere??
aukemuis Geplaatst: 20 augustus 2010 Geplaatst: 20 augustus 2010 Die 0,42 kreeg ik niet aan de gang met de c serie. Ik heb een andere volgens mij, deze is die van polskafan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen