marcow Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Beste forumleden, Ik heb vandaag de Re 8000 aangesloten op mijn tv met de Componentaansluitingen Y-Pb-Pr + audio. Als ik nu de ontvanger inschakel zie ik wel een lopende test op de ontvanger " Taalkeuze instellen " . Maar op de tv verschijnt niets ook niet als ik op de afstandsbediening op MENU knop druk. Ik heb nu alle scartaansluitingen uit de tv verwijderd. Maar dit helpt niet. Wat doe ik verkeerd. Mvg Hans
amrabed Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 volgens mij is je resolutie niet goed ingesteld, probeer een paar keer op je afstandbediening de knop resolution in te drukken terwijl je rebox en de tv aanstaan.
David1980 Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Probeer eens die componentaansluitingen Y-Pb-Pr + audio nog eens te bevestigen op je tv. Door die ex in in te drukken, met je AB van de tv. Pas als je rebox helemaal is op gestart. Ik heb dat namelijk ook, als het even te lang duurt met opstarten heb ik ook geen beeld meer. En moet dan extra op extern 4 drukken [hdmi] UPC Horizon + Samsung EU55D8000
marcow Geplaatst: 17 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2010 Beste amrabed, Hartelijk dank , ik krijg nu wel het menu. Ga nu zenders instellen. Gr Hans
amrabed Geplaatst: 17 augustus 2010 Geplaatst: 17 augustus 2010 Origineel bericht van: marcow Beste amrabed, Hartelijk dank , ik krijg nu wel het menu. Ga nu zenders instellen. Gr Hans Graag gedaan, Ik ben blij dat het je gelukt is en wens je veel kijk plezier.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen