P.C.Hooftletter Geplaatst: 18 augustus 2010 Geplaatst: 18 augustus 2010 Ik heb een DM600 met een pli image erop. Nu ben ik van plan nog een HD receiver te kopen en mijn oog is gevallen op een VU+ Duo, want die is te installeren met pli. Kunnen deze twee apparaten met elkaar communiceren alsof niets aan de hand is, of gaat dat niet zomaar? Dus is cardsharing tussen de twee gewoon mogelijk en kan de ene opnemen/afspelen op/van de hd van de ander etc.? DM800HDSE - OpenPLi 2.0 DM600 - OpenPLi
Tonskidutch Geplaatst: 18 augustus 2010 Geplaatst: 18 augustus 2010 ja kan allemaal net als twee dreamboxen met elkaar kunnen communiceren en kunnen mounten het is een enigma2 machientje en dus zo goed als vergelijkbaar met wat je dream kan. ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
P.C.Hooftletter Geplaatst: 19 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2010 En zo'n VU+ doet dus ook niet onder voor een DM800? Het is er eigenlijk eentje als pli erop draait? Ik denk dat ik over ben hoor, mits het ding op de kabel van Ziggo kan (dat zal wel niet)... Heeft iemand wat handige recensies misschien? DM800HDSE - OpenPLi 2.0 DM600 - OpenPLi
wortellica Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 volgens mij kan er geen kabel tuner in (jammer genoeg)
wigee Geplaatst: 20 augustus 2010 Geplaatst: 20 augustus 2010 nee dit kan niet omdat de tuners er vast inzitten. Dit is bij de dm800 en dm8000 niet het geval.
Tonskidutch Geplaatst: 20 augustus 2010 Geplaatst: 20 augustus 2010 het lijkt me P.C.Hooftletter, dat meerdere leden hier al diverse recenties gegeven hebben (ervaringen 1 en 2) en dat na de aanvankelijke vragen inzake gebrek aan kennis van bediening en instellingen het merendeel opgelost is. dat wat met alle enigma2 receivers nog een beetje speelt is het 100% multimedia geschikt maken via plugins en audio-video codecs / drivers vooral dan gezien al die nieuwe formaten en bestandsvormen die men met PC's zelf in elkaar schroeft de VU+ Duo is een satelliet receiver, voor kabel receivers moet je elders zijn. je oorspronkelijke vraag is hopelijk naar genoegen beantwoord. ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen