Gast Geplaatst: 28 juli 2002 Geplaatst: 28 juli 2002 HALLO ALLEMAAL. IK HEB NU EEN PARAMOUNT ,ROTOR VOOR MIJN SCHOTEL VAN 1 METER. MAAR IK VINDT HEM EIGELIJK NOG TE VEEL LAWAAI MAKEN. zijn er nog rotors die bijna helemaal geruisloos zijn? trouwens ik heb hem vanavond maar weer eens wat beter uitgericht,zodat ik ook kan genieten van de panamsat 43 en 45 graden west.*als ik nu na 22:00 ga draaien maak ik de kinderen van de buren wakker,en dat wil ik niet* ik ga het morgen proberen als ik hem nu eindelijk te pakken krijg.(panamsat) maar het signaal van x-zone is na het uitrichten al duidelijk vooruit gegaan. van 45 procent quali tot 98 procent. alleen viel me op dat mijn rotor niet recht stondt. is dat bij elke rotor het geval?(als je de schotel op de rotor plaatst staat hij ietsjes schuin,moet dat eigelijk wel?) ik hoop dat iemand wat tips kan geven,op deze lastige vragen! ik meldt me wel weer als ik de panamsat door krijg. alvast bedankt.
Gast Geplaatst: 28 juli 2002 Geplaatst: 28 juli 2002 hoi welcome wat jij zoekt is een jeager silent gold die schijnt zeer weinig geluid te maken en als je je schotel goed hebt uit gericht moet ie als je verder oost of west gaat draaien juist een beetje scheef gaan hangen gr marcel
gamgra Geplaatst: 29 juli 2002 Geplaatst: 29 juli 2002 Hi welcome-seca2, Welke Rotor het minst lawaai maakt weet ik niet, dat je motor scheef MOET staan, weet ik wel. Wanneer je motor op stand 0 en precies naar het zuiden gericht staat moet je scheefstand gelijk zijn aan je Breedte-graad. Bijvoorbeeld: hier in Zeeuws Vlaanderen is mijn Breedtegraad 51.3 graden, mijn motor scheefstand is dus 51 graden. Je breedtegraad is in elke Atlas te vinden, hierboven bij LINKS vind je die info trouwens ook. Daarna moet je doormiddel van je schotel-afstelling de juiste schotel Elevatie instellen. Opletten.. je paal moet ook naar alle zijden 100% waterpas staan anders werkt het niet. Indien je bij het <schotelpark> forum rondkijkt vind je nog veel meer info. gamgra
Gast Geplaatst: 30 juli 2002 Geplaatst: 30 juli 2002 hi m8, ik heb all 6 jaar de jeager silent gold rotor en kan je vertellen dat je helemaal niets hoort heel stil. andere voordelen zijn dat hij niet roest zoals de goedkoope rotors. salu2
Gast Geplaatst: 31 juli 2002 Geplaatst: 31 juli 2002 Ik had al een keer antwoord gegeven op je vraag maar door wat voor reden dan ook is deze uit verdwenen!!!?.Mijn Schotel is een meter groot als je niet ver van mijn vandan woont dan mag jij wat mij betreft langs komem om zelf tehoren hoeveel geluid de moter doet. salu2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen