Gast bertw Geplaatst: 18 augustus 2010 Geplaatst: 18 augustus 2010 Hallo, In VTi houdt teletekst geen cache vast. Dus op zender in teletekst -> pagina 100 -> naar pagina xyz -> uit teletekst -> weer naar teletekst -> pagina 100 ipv xyz. Hoe kan ik dit aanpassen? Mvrgr, Bert
DeBeek Geplaatst: 20 augustus 2010 Geplaatst: 20 augustus 2010 Zit er in de Image een optie om dit aan te zetten ?? Anders gewoon OpenPLi erop zetten, daar zit het gewoon in..
Gast bertw Geplaatst: 20 augustus 2010 Geplaatst: 20 augustus 2010 Ik heb OpenPLI er op gezet en inderdaad dan werkt het. Wat me wel opvalt is dat het langer duurt voordat teletekst start na het indrukken van de toets op de afstandsbediening. Wel zo lang dat je denkt dat ie niet reageert. Maar goed, leven we wel eerst mee. Mvrgr, Bert
Satkieker Geplaatst: 20 augustus 2010 Geplaatst: 20 augustus 2010 Origineel bericht van: bertw Ik heb OpenPLI er op gezet en inderdaad dan werkt het. Wat me wel opvalt is dat het langer duurt voordat teletekst start na het indrukken van de toets op de afstandsbediening. Wel zo lang dat je denkt dat ie niet reageert. Maar goed, leven we wel eerst mee. Mvrgr, Bert Dat klopt ik dacht steeds dat het aan de afstandsbediening lag al keer batterijen vervangen hielp ook niets.Maar zit in de software dus ~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen