Gast bertw Geplaatst: 18 augustus 2010 Geplaatst: 18 augustus 2010 Hallo, Ik heb het probleem dat zodra ik een .flac (vanaf een share) wil afspelen de box gaat hangen. .mp3 gaat wel goed. Dit gebeurt met zowel de Mediaplayer (in het menu) als de Merlin player plugin. Getest op meerdere flacs en 100% score qua hangen. Hoe kan ik dit oplossen? Ik gebruik de meest recente VTi image. Mvrgr, Bert
Gast bertw Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 Hallo, Ik heb de originele image 5.1 d.d. 16-8-2010 (erg nieuw dus) erop gezet en de Media Player (op een netwerk share): - ziet en speelt .wav (WOW) - speelt .flac (mijn probleem is hiermee dus opgelost) - ziet .mp3 maar speelt deze niet, teller springt consequent naar 0.51 min maar doet verder niets (RARA). Das dus vooruitgang en achteruitgang ineens. Hoe lang duurt het gemiddeld voordat bijvoorbeeld OpenPli of VTi gebaseerd zijn op deze originele firmware? Mvrgr, Bert
Gast bertw Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 Dankzij de post van Edgario in de thread van Tonskidutch, 1 minuut na mijn update op deze thread, heb ik in de originele image 5.1 een software update gedaan. Ik kan nu bevestigen dat .wav, .flac en .mp3 nu alle 3 prima worden afgespeeld door de Media Player. Nu nog even kijken of OpenPli het ook al kan.... Case solved. Mvrgr, Bert
Gast bertw Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 In de OpenPLI van vandaag worden .mp3, .flac en .wav ook keurig afgespeeld. Verschil is wel dat de fast forward/rewind buttons het daar (nog) niet doen en in 5.1 origineeel image (updated) wel. Mvrgr, Bert
Tonskidutch Geplaatst: 20 augustus 2010 Geplaatst: 20 augustus 2010 Citaat: in 5.1 origineeel image (updated) wel. updated is een beetje onduidelijk met de fix voor het origineel 5.1 image dus. ciao Second Life Mungo Parker
Gast bertw Geplaatst: 20 augustus 2010 Geplaatst: 20 augustus 2010 Met updated bedoel ik dat ik het onderdeel Software Update van de plugin Software Management heb gebruikt in de originele 5.1 image. Ik weet overigens niet waar de term fix precies betrekking op heeft, maar als daarmee wordt bedoeld een los bestand .tar.gz met nieuwe drivers downloaden en handmatig installeren dan heb ik dat dus niet gedaan. Mvrgr, Bert
Tonskidutch Geplaatst: 20 augustus 2010 Geplaatst: 20 augustus 2010 o zo, maar Software Update van de plugin Software Management is toch gelijk aan bestanden binnenhalen als in telnet ipkg update && ipkg upgrade als je dat dus in telnet doet zie je zelfs wat er allemaal binnenkomt aan bestanden op de feeds van de imagebakker staan dan ook eventuele fixes. als je dat net nog gedaan hebt, kun je het ook nog eens ter illustratie doen in telnet indien niets nieuws opgehaald wordt, zegt 'ie dat ook: nothing to be done. ciao Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen