peterksr Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 hallo, ik heb een VU+ en daar wil ik met Wlan werken . maar hoe ken ik het beste de box resetten ? is dat alleen met de schakelaar achter op de box of moet je verder nog iets indrukken en/of vasthouden ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
stefan.wolfrum Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 ja, nee. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
peterksr Geplaatst: 19 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2010 Origineel bericht van: stefan.wolfrum ja, nee. mooi kort antwoord bedankt. werk jij toevallig met Wlan i.p.v. bedraad internet ? gr Peter 1 maal VU+ DUO +
stefan.wolfrum Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 neen, daar kan ik je helaas niet mee helpen groet VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Tonskidutch Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 peterksr, ik kon niet meer achterhalen, wegens je vele vragen in 't forum, welk image je gebruikt. Citaat: 12. Geen WiFi via USB (midden) [tijdelijke oplossing (niet getest,dus wie het werkende heeft smiley )] SatMann op Pli-support bijgewerkt eergisteren. bij een andere image bakker is met die bekende wlan dongle wel resultaat. Citaat: Lade dir das VTI Image V1.3 herunter. und dann flash es nach Anleitung. Dann geht auch WLan. vertaald: laadt je het VTI image versie 1.3. en flash volgens de aanwijzingen. dan gaat WLan ook lukken. RealMagic911 admin Vuplus support met de toevoeging verderop in de berichtenbundel niet Lan en Wlan tegelijk te gebruiken (dus eentje deactiveren) via VTI panel (blauwe knop) kun je zien of er een adapter herkent wordt via menu instellingen netwerk kun je de wlan dongle instellen zie afbeeldingen meer kan ik je niet meegeven. ciao Second Life Mungo Parker
peterksr Geplaatst: 19 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2010 hallo Tonskidutch inderdaat veel vragen maar je dat heb je als je weer een nieuw avontuur aan gaat met een andere ontvanger. maar na vele zij sprongen weer terug bij de laatste pli. ik zie in jou verhaal dat er weer hoop is om via Wlan te gaan werken met Pli. moet zeggen dat ik tot op heden geen enkele image ben tegen gekomen waar het standaard werk. bedank weer voor de suport als het werkt laat ik het natuurlijk weten hier. gr Peter 1 maal VU+ DUO +
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen