Eduard07 Geplaatst: 7 december 2010 Geplaatst: 7 december 2010 Sint keek nog eens naar Centen-Piet Want Teletekst, die had hij niet... Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
satcat Geplaatst: 7 december 2010 Geplaatst: 7 december 2010 Maar niet te snel getraand, het is ons beloofd halverwege deze maand.
cheapwatcher Geplaatst: 8 december 2010 Geplaatst: 8 december 2010 Dat is mooi. Toch wel een gemis, omdat ik regelmatig wat opneem van Nederland 2. Toch de kwaliteitszender van Nederland. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
Dukdalf Geplaatst: 30 december 2010 Geplaatst: 30 december 2010 Alleen afgelopen maandag en dinsdag was er nadat er een week niets was, wel weer een meerdaagse EPG. Maar inmiddels is het weer het oude verhaal, niets dus. Waarom er een week wel een meerdaagse EPG was en nu het weer weg is, kon mij een helpdesk medewerkster ook niet zeggen. Zij schoof het op een extern probleem waarvoor de NOS verantwoordelijk zou zijn. Het bekende afschuifsysteem werd weer eens uit de kast gehaald. Het wordt nu toch echt tijd dat de meerdaagse EPG nu eens eindelijk blijft werken.
Lite On Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Geplaatst: 31 december 2010 Ja het begint nu echt vervelend te worden, het blijft maar aan modderen met de epg van NED2 HD. Vooral nu wil je wat programma's met de timer zetten, maar dat lukt dus mooi niet. Canal Digital doe er eens iets aan!! Wat een knullig bedrijf is dit toch eigenlijk!!
Tonskidutch Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 Lite On, las elders dat je een 500hd hebt. gebruik de EPGimport plugin heb die zelf op de vu+ en dan heb ik in ieder geval een gevulde EPG op Ned2HD. misschien een oplossing voor je? ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Lite On Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Geplaatst: 31 december 2010 Bedankt voor de tip! Maar kan dat in de flash er nog wel bij?? Of moet ik het via de esata HD doen? Als het de HD is, blijft die wel altijd draaien!
Tonskidutch Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 usb sticky? of E-sata of NAS hier op NAS geen probleem, wordt enkel bij herstart en download EPG data gebruikt ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Lite On Geplaatst: 31 januari 2011 Auteur Geplaatst: 31 januari 2011 Waarom geeft Ned 2 nog steeds now/next epg, Ned 1 en Ned 3 zijn altijd goed!! Waarom krijgt Canal Digital dit nu nog steeds niet voor elkaar. Wat zou hiervan de oorzaak zijn! Dat sukkelt al maanden zo door, ben ik nu de enigste of hebben hier nog meer mensen last van.
Gast Lurkertje Geplaatst: 31 januari 2011 Geplaatst: 31 januari 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch Lite On, las elders dat je een 500hd hebt. gebruik de EPGimport plugin heb die zelf op de vu+ en dan heb ik in ieder geval een gevulde EPG op Ned2HD. misschien een oplossing voor je? ciao Dan heb je gelijk ook verkeerde epg data op de gedeelde kanalen. Die Rytec plugin kan daarmee niet overweg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen