Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Aangezien mij het meest gaat om internet plaats ik het maar hier,

Zijn er mensen die een combi pakket met internet hebben van CD

Wat zijn daar ervaringen mee kwa stabiliteit snelheden e.d

Een kennis van mij heeft mij gevraagt wat verstandig is

sat/internet/kabel nemen of alles afzonderlijk aanschaffen.

Geplaatst:

Satelliet en Internet natuurlijk. De prijzen van CD zijn welliswaar gestegen, maar tegen het aanbod van zenders kan geen kabelaar op.

Als je op de site komt van CD, bieden ze je daar internet aan. Deze is afkomstig van Online Breedband.

Zo ook op de site van Online Breedband waar ze je satelliet aanbieden en dat is dus CD.

Het abonnement wat je aangaat zal bestaan als 2 afzonderlijke abonnementen. Eén abonnement voor CD en één voor Online.

Online levert de oude Liveboxen niet meer uit en je krijgt een Thomson. Mocht je een combi nemen incl. bellen houdt er dan wel rekening mee dat het modem t.o.v. de Livebox anders omgaat met CallerId en je een DECT toestel aanschaft die aan de normen voldoet. Hiervan is wel een overzicht te vinden op internet.

De Thomson verder is goed in te stellen en net zo stabiel als een Linksys.

Nadat je via een bijvoorbeeld Online je je hebt aangemeld voor Internet, zal later CD terugbellen om je opdracht te bevestigen en je een pack aan te bieden, waarbij ze een monteur gratis laten langskomen.

Die monteur zal een satboer zijn bij je in de buurt. Deze zal zijn gemeten waardes sturen naar CD als hij de installatie heeft aangelegd.

Ik weet wel dat als je eerst begint bij Online je een kado in de wacht sleept, maar niet als je eerst CD gaat bellen of via het web gaat bestellen. Kadootje heeft een waarde tussen de 90-120 Euro, ligt eraan wat je kiest.

Geplaatst:

misschien is CD een samenwerkingverband aangegaan met online maar volgens mij kan je net zo goed appart internet er bij nemen naas satelliet,en dus internet van online of een andere provider, het enige wat je er mee opschiet is misschien dat je 1 rekening krijgt voor alles

VU+ SOLO 4K Mut@nt HD1200  DM500HD

Geplaatst:

Alles op één rekening en één contract is naar mijn mening tricky. Stel dat een ISP een groot drama wordt en je wilt overstappen, dan moet je de overige dingen ook allemaal opnieuw regelen. Bij Online Breedband en CD (de "combi") bestaat uit 2 losse contracten. Behalve de combi internet en bellen die Online Breedband wel in elkaar gesmeed heeft.

Leuk hoor die combi's met kortingen, maar ik heb het liever los.

Enige 10 in 1 pakket wat gemakkelijk is, is je loonstrook wink

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen