Ga naar inhoud

[Kabel] Tele2 begint petitie keuzevrijheid kabel

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Citaat:
Tele2 begint petitie keuzevrijheid kabel

AMSTERDAM (AFN) - Tele2 is een petitie begonnen voor keuzevrijheid op de kabel. Volgens het kabelbedrijf hebben inmiddels al tweeduizend Nederlanders hun steun betuigd.

Het telecomconcern is teleurgesteld over de uitspraak van het College van Beroep voor het Bedrijfsleven dat woensdag een streep haalde door het besluit van toezichthouder Opta om de kabelmarkt open te breken. Daardoor hoeven de kabelmaatschappijen toch niet hun netwerken open te stellen voor concurrenten en kan de tv-kijker niet kiezen bij welke kabelmaatschappij zij een abonnement nemen.

Tele2, dat de concurrentie wilde aangaan met de kabelbedrijven, verwacht spoedig een nieuw besluit van de Opta, zo liet het concern weten.

Bron: Telegraaf (Internet-editie) DFT

Auteur: Onbekend

Datum: 19 aug 2010, 13:45

Geplaatst:

Ik vraag me af hoe het komt dat ze al kunnen adverteren om voor vijf euro de kabelabonnees te laten kiezen voor Tele2.

Als het toch nog niet rond ga je toch niet zo'n campagne opzetten? Dit kost toch enorm veel geld, gaat ze dit niet de kop kosten ?

M_Z

Geplaatst:

Ik vind dit een mega klucht... Ik denk dat de Opta beter IPTV, Digitenne en Satelliet zou moeten promoten dan de kabel vrij te geven... Zo heb je ook concurrentie.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

alles wat zich de doorsnee consument straks herinnert is:

dat waren toch die Gasten die voor keuzevrijheid een petitie startten

dat is goede reclame voor de doelgroep domme/vergeetachtige consumenten.

zelfs als vaststaat dat je belazerd wordt inzake prijs:aanbod is die actie effectief bij potentiële klanten. Die actie richt zich namelijk op anderen dan die paar die hun handtekening zetten.

ciao

Dark & Long ,  Drift 2 Dark Train

Underworld

Geplaatst:

ik heb al veel dicussie hierover gelezen, maar van wie is die kabel dan eigenlijk. Het netwerk van kpn was ooit staatsweigendom, dus ik snap dat mensen zeggen dat kpn hier mooi makkelijk aangekomen is nu het geprivatiseerd is. Maar geldt dit nu ook voor upc en ziggo? Zoniet dan moet je wel kijken hoe eerlijk het is als je verplicht een andere partij toe moet laten ...

Ik zou tenminste niet blij zijn als ik ineens te horen krijg dat ik mn huis open moet stellen voor andere mensen zodat die ook in mijn huis kunnen wonen.

VU+ SOLO 4K Mut@nt HD1200  DM500HD

Geplaatst:

De kabelnetten die waren eerst van de gemeentelijke nutsbedrijven. Die hebben het vervolgens verkocht aan de grotere kabelaars...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Kabelnetten zijn nog gedeeltelijk ook van de staat.

Dus de staat heeft wel degelijk eigenbelang dat de prijzen hoog blijven.

Speekwoord luid: wie geld heeft, maakt geld

Geplaatst:
Origineel bericht van: Blackout
Kabelnetten zijn nog gedeeltelijk ook van de staat.
Dus de staat heeft wel degelijk eigenbelang dat de prijzen hoog blijven.

Speekwoord luid: wie geld heeft, maakt geld

Noem eens op welke kabelnetten van de staat zijn de grote in ieder geval al 25 jaar niet meer.

Bij de laatste overname van Ziggo kost het de staat alleen maar belastinggeld (dus iedereen betaald via de belasting) door de financiering van Ziggo maar ga dat nu niet uitleggen genoeg over te vinden.
Maar dat heeft weinig meer met de petitie te maken. shocked
Geplaatst:
Origineel bericht van: Tonskidutch

dat zou weer in de jaarboeken moeten terug komen van die gemeenten
ciao

En iedere burger mag die weer inlezen blush

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen