Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het gaat hier over HD signalen, vandaar dat ik toch gekozen heb om het hier te zetten.

Het volgende probleem, de PS3 gaat bij opstarten netje in de 1080I mode, dit is ook de resolutie die mijn Tv aan kan. echter bij opstarten van de game COD MW2 schakeld hij terug naar de 720 mode. de game ondersteund de 720 , 1080I en 1080P mode.

Wat kan hier de reden van zijn, heb de menu's al door lopen maar kom geen fout tegen.

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Geplaatst:

Hmm,hier staat ie default op 1080P,

ik speel hier regelmatig WipeOut HD

dat spel werkt gewoon bij 1080P.

Doe ik een ander spel,bvb. Burnout Paradise

dan schakelt de PS3 naar 720P (is het spel ook).

Als je de PS3 op 1080P zet,

kan je TV dat ook verwerken?

probeer dat dan es...

Geplaatst:

@ Gerard 76

Net getest om ook de 1080P mode aan te vinken, echter kan mijn Philips dit niet aan. 37PF9631D

Via automatisch, heb ik 567P, 720P en 1080I nu aan staan, echter spel speelt nog steeds in 720P

Geplaatst:

Je kunt hem toch vastzetten op 1080i. Trouwens waarschijnlijk kun je bij spellen beter een xxxP hebben met snelle bewegingen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

hallo hier een jvc met max1080i speelt codMW2 ook in720p af

was me ook nog nooit opgevallen tot vandaag ik vind het ook niet zo,n probleem ik krijg het spel ook niet op1080i wat ik ook probeer

maar zonder hier een of topic discussie te beginnen wat voor resolutie het beste is

denk ik dat 720p een mooier beeld heeft dan 1080i dit geeft bij mijn altijd een wat minder scherp beeld

Geplaatst:

Oke,

Het is me al weer iets duidelijker geworden.720P is beter dan 1080I, en zie daar de PS3 doet dat al automatisch. cool

Geplaatst:

zo juist een ander spel getest (bioschok met720 1080i en1080p)

ondersteuning

en deze wordt wel op 1080i weer gegeven?

grt brinky

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen