basix Geplaatst: 28 juli 2002 Geplaatst: 28 juli 2002 ci mass product test start!! zoiets gelijkaardigs krijg ik regelmatig te zien met de freecam, dit al geruime tijd, ik denk al vanaf freecam2.016, nu zit er mascetti in.(terwijl ik kijk naar gecodeerde posten, tot nu toe enkel bij seca en irdeto gehad) als ik niet op exit ofzow druk dan reset de cam zich vanzelf en moet ik minstens een minuut wachten tot ik beeld heb. wat is dit? basix
realist Geplaatst: 30 juli 2002 Geplaatst: 30 juli 2002 Welke ontvanger heb je? Ik krijg deze mededeling soms bij mijn strong 4375 met Aston Cam. Als ik op toets 9 v/d A.Bediening druk, of op 99 of 999, verder kom ik niet, dan krijg ik kanaal 9 en tevens de melding: "Start testing CI- mass product" De test wordt uitgevoerd en het beeld staat stil; daarna kan je weer verder zappen. Het schijnt dus een zelftest v/d CI te zijn die verder geen kwaad kan. Zou er iets a/d hand zijn met je CI, dan zou dat een error melding met een nummer moeten geven. Gr. V/d realist Mijn actie hoort bij Jouw reactie. Hart. gr. v/d realist
basix Geplaatst: 30 juli 2002 Auteur Geplaatst: 30 juli 2002 ik heb ook een strong srt 4375.. ik druk echter op exit of ik zap direct en dan stopt ie direct en heb ik gewoon beeld. als ik hem laat doen dan reset hij zichzelf ofzo, komt blijkbaar enkel voor bij srt4375.. ps:software 1.02 mvg basix
satmate Geplaatst: 1 augustus 2002 Geplaatst: 1 augustus 2002 Hallo,ik heb hier ook een strong 4375, met aston103 boven,irdeto4.6se onder,versie 102 softw. en zoals realist al schreef,bij het drukken van 9 springt die soms in deze mode. Nothing to worry about cheers Satmate
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen