Ga naar inhoud

[Satelliet] SyFy Universal en 13th Street

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb Familie+ Thema+HD en kan (gelukkig) gewoon nog steeds Syfy zien. ik zal dan ook niet snel van pakket veranderen wanneer er een aanbod komt.

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

• Reacties 167
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: GHP
Ik heb Basis + HD + Thema's en ontvang nog steeds SyFy, FoxLife en 13th Street... Ik heb elke keer bewust de aanbieding van CDS afgeslagen omdat die ***** die belden geen enkel verstand hadden van wat ze deden. Ik zou alle zenders behouden die ik nu heb, maar als je gaat navragen dan ga je de Discoveries missen en dat is iets wat ik juist niet wil. Ik wacht gewoon af wat er gaat gebeuren, mijn contract loopt tot 31-12-2010.

Ik heb destijds dus wel gebruik gemaakt van dat aanbod (zie boven), maar ik heb dan ook alle discoveries en themazenders nog steeds, zoals ook door CDS toegezegd, ook al zitten ze niet in het familiepakket.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Geplaatst:
Origineel bericht van: Daemyon
Ik heb Familie+ Thema+HD en kan (gelukkig) gewoon nog steeds Syfy zien. ik zal dan ook niet snel van pakket veranderen wanneer er een aanbod komt.

Ik ga zéker niet het entertainment pakket nemen, dat is belachelijk duur voor alleen SyFy, de rest interesseert me geen bal.

Ik ben zo benieuwd of iedereen het nou nog in z'n familiepakket (basispakket?) kan kijken?

Heb namelijk helemaal geen zin me te gaan verlekkeren aan allerlei series om er dan achter te komen dat het beeld op een gegeven moment toch op zwart gaat.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen