jonge-grieze Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Weer nieuwe zenders in mpeg4. Ik heb echt geen zin om een nieuwe ontvanger aan te schaffen. Scheelt canaal digitaal in huur bandbreedte maar kost mij weer veel centjes. Maar ja je houdt het niet tegen. venema
Amager95 Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Origineel bericht van: Brambo's Een nieuwtje dat er eigenlijk bijhoort: "Op 13 oktober gaat Syfy 16:9 uitzenden in de Benelux. Vanaf die dag zullen Syfy en 13TH STREET in wide screen op jullie TV verschijnen. Binnenkort meer." Bron: http://www.syfy.nl/blogs/syfy-gaat-wide-screen-169 Auteur: Marcel Swagers Datum: 23/08/2010 De serie Star Trek is niet in 16:9, dus daar heb je niets op deze zender. Op dit ogenblik loopt op CBS Action de serie Star Trek Deep Space Nine. gratis en voor niets, alleen even je schotel richten op de 28,2 graden oost
Alfons Verbiest Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Maar even afwachten of het 16:9 wordt. Tot 1 week geleden kon ik 13TH Street en ScyFy bij UPC zien en daar was het in 4:3. Maar het zou mooi zijn.
Amager95 Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Origineel bericht van: di-on-air Iedereen die hier op reageerd vind het fantastisch nieuws. Maar waarschijnlijk hebben jullie allemaal dus een HD ontvanger die MPEG4 signaal kan ontvangen. Ik heb nog niet zo'n ontvanger en wel familliepakket en raak dus binnenkort MGM kwijt en krijg er dan tijdelijk eventjes 13th street voor terug. Wat moet ik daar nou mee? daarom is dit ook geldklopperij van M7 over een paar jaar zal het ongetwijfeld weer iets zo zijn als MPEG4 achterhaald is en er weer iets nieuws op de markt is dan kan je de huidige HD het raam uitgooien. dit beleven had ik pas ook al met Boomerang en het Het Gesprek. Beide opeens niet meer te ontvangen.
mietde Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Hier ook zo met Family en old skool thema/hd. Ga geen kostbaarder abbo nemen dus blijf ik lekker de sci-fi series in HD downloaden. Met wat geluk komen ze in het TVV basis+ pakket You cannot ignore that member
Littlesat Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 De tijd zal nog komen dat ze zowel bij Digitenne als op de kabel ook een MPEG4 overstap zal plaatsvinden. Alleen zijn ze hier op de satelliet ietsje eerder mee... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Amager95 Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: Amager95 Origineel bericht van: di-on-air Iedereen die hier op reageerd vind het fantastisch nieuws. Maar waarschijnlijk hebben jullie allemaal dus een HD ontvanger die MPEG4 signaal kan ontvangen. Ik heb nog niet zo'n ontvanger en wel familliepakket en raak dus binnenkort MGM kwijt en krijg er dan tijdelijk eventjes 13th street voor terug. Wat moet ik daar nou mee? daarom is dit ook geldklopperij van M7 over een paar jaar zal het ongetwijfeld weer iets zo zijn als MPEG4 achterhaald is en er weer iets nieuws op de markt is dan kan je de huidige HD het raam uitgooien. dit beleven had ik pas ook al met Boomerang en het Het Gesprek. Beide opeens niet meer te ontvangen. Kom op zeur nu niet zo, voor net 100 euries heb je al een HD ontvanger. Wees blij dat ze(M7) meegaan met de tijd, anders hadden we nu nog met verouderde technieken gezeten. De tijd dat je nog jaren kon door rommelen met pace en strong ontvangertjes is nu gelukkig wel voorbij. Sinds M7 aan het roer staat hebben we er wel even 28 HD zenders bij gekregen, welke provider heeft dat? ja, noem het maar zeuren, wat maakt mij dat uit elke twee jaar een nieuw apparaat, elke huishouden in Nederland, of het nu voor kabel, dvbt, satelliet of internet is. lekker milieuvriendelijk zeg steeds die oude receivers op de schroothoop daar wel eens aan gedacht? hoezo een wegwerpmaatschappij? En HD? Tja, de zenders van m7 trekken mij amper, ze brengen maar reclame en reclame. Om Patricia Paay in HD te zien hoeft voor mij, laat zij maar op een andere manier haar verlies van Adam Curry verwerken. De NPO is nu al vanaf half mei op vakantie, en het barst van de herhalingen en herhalingen. Pas de tweede week van september komen ze weer terug. Dan gaan ze weer herhalen. Waarom moet ik al deze bagger zo noodzakelijk zien, laat staan in m7 en moet daarom zo blij mee zijn? Voor € 100 koop ik trouwens nergens een receiver met harde schijf, dat even terzijde. Dan gaat M7 ook nog even allerlei zenders delen met andere. Nou daar ben ik blij mee zeg. Nu al met TCM straks Hallmark en wie volgt? En nog beetje leuke zenders als Het Gesprek en Boomerang mag je dus op eens niet meer zien van M7. Fijn bedankt dus. Ik vind dit gewoon een manier van geldklopperij van M7 en minachting om de mensen steeds maar weer te verplichten tot het veranderen van andere apparatuur en daar geld voor uit te geven.
Beheerder Michel Geplaatst: 25 augustus 2010 Beheerder Geplaatst: 25 augustus 2010 Wat zijn we toch weer lekker on-topic allemaal Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast aart44 Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Origineel bericht van: Amager95 Voor € 100 koop ik trouwens nergens een receiver met harde schijf, dat even terzijde. En nog beetje leuke zenders als Het Gesprek en Boomerang mag je dus op eens niet meer zien van M7. Maar wel één waar je een harddisk aan kunt hangen via usb. De zender "Het gesprek" is failliet en gestopt en dus daar kan M7 weinig aan doen. En ja je favoriete Duitse zender kun je dan ook in HD bekijken.
Littlesat Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Gelukkig dat eindelijk SyFy eraankomt. Een zender waar al jaren lang petities op diverse fora de revue passeerden. Alleen jammer dat CDS met een "groeipakket" model werkt, waardoor je voor SyFy minstens zo''n 25 Euro per maand kwijt bent... Eigenlijk moet CDS eens naar Ziggo kijken met de thema pakketten zodat dit ook goedkoper van. Want veel SyFy liefhebbers willen niet eens die natuur kanalen en vooral sportkanalen en docu kanalen die in een entertainment pakket zitten. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Tech Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Als SyFy (eerder bekend als SciFi, de naamsverandering kan ik niet helemaal bevatten maar dat terzijde ) geld kan opbrengen zullen ze dat kanaal echt wel in een apart (groei) abo houden. Indien je SyFy dus wilt bekijken ben je minimaal 25 euro kwijt, M7 wil ook graag wat geld verdienen. Pli Core Member
Amager95 Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Origineel bericht van: aart44 Origineel bericht van: Amager95 Voor € 100 koop ik trouwens nergens een receiver met harde schijf, dat even terzijde. En nog beetje leuke zenders als Het Gesprek en Boomerang mag je dus op eens niet meer zien van M7. Maar wel één waar je een harddisk aan kunt hangen via usb. De zender "Het gesprek" is failliet en gestopt en dus daar kan M7 weinig aan doen. En ja je favoriete Duitse zender kun je dan ook in HD bekijken. @Aart Het Gesprek was ook tot het moment aan faillissement... maar goed verder wat ik vind over dit is dan wel duidelijk en voor de Duitsers heb ik dus echt M7 niet nodig (gelukkig zou ik zeggen)
Amager95 Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Origineel bericht van: Sjaak(k) Dan blijf je toch lekker aanmodderen met je SD ontvanger, of stap over op de kabel met zijn beperkte zender aanbod De techniek schrijd nu eenmaal voort, het gaat gewoon door, of Amager95 om wat voor reden ook dat nu wel leuk vind of niet. ik doe niet graag aan kapitaalvernietiging: dat is alles!
Erik Slagter Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Origineel bericht van: di-on-air Dan ga ik uit dat je al wel een HD ontvanger hebt, want anders moet je die ook nog aanschaffen voor de MPEG4 uitzending Natuurlijk heb ik een ontvanger die HD aan kan. En ook een die MPEG4 aankan. En ook DVB-S2. (dat zijn onafhankelijke zaken...) Ik heb er niks tegen om voor iets te betalen (in tegenstelling tot de meeste Nederlanders), als er dan maar iets tegenover staat. Mpeg4, DVB-S2 en HD geven een wezenlijke verbetering, daarvoor wil ik betalen. Bovendien is dat eenmalig. In Duitsland hebben ze nog complete transponders in gebruik voor analoge signalen omdat "men" ook weigert te betalen voor iets "nieuwerwets", ze houden nog vast aan hun analoge ontvanger uit 1985. Ik vind dat op zich prima, maar het feit dat daardoor zeer kostbare ruimte op de satelliet in feite wordt vernietigd, daar word ik laaiend van. Met mpeg2 vs. mpeg4 en dvb-s1 vs. dvb-s2 krijg je iets dergelijks. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Erik Slagter Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Origineel bericht van: jonge-grieze Weer nieuwe zenders in mpeg4. Ik heb echt geen zin om een nieuwe ontvanger aan te schaffen. Scheelt canaal digitaal in huur bandbreedte maar kost mij weer veel centjes. Maar ja je houdt het niet tegen. Als iets CDS meer kost (even omgekeerd...), waar denk je dat CDS dat geld vandaan haalt? Voor honderd euro heb je een ontvanger die dvb-s2 en mpeg4 aan kan en dan kun je allerlei zenders extra gaan kijken. Als je twee jaar lang het entertainment-pakket "moet" nemen voor één zender (t.o.v. het familie-pakket), dan kost dat 240 euro. Logica... DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen