Erik Slagter Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Origineel bericht van: Amager95 over een paar jaar zal het ongetwijfeld weer iets zo zijn als MPEG4 achterhaald is en er weer iets nieuws op de markt is dan kan je de huidige HD het raam uitgooien. Jij had dus het liefst nog je analoge ontvanger gehad. Of eigenlijk nog liever draadomroep, wat was daar eigenlijk mis mee? DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Erik Slagter Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Origineel bericht van: Amager95 Op dit ogenblik loopt op CBS Action de serie Star Trek Deep Space Nine. Alleen jammer dat dat nou net de enige Star Strek serie is waar geen ene **** aan is. Maar als ze nog eens een andere gaan uitzenden, dan ben ik zeker blij! Dan nog even Star Gate, dan zou het helemaal mooi zijn. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Erik Slagter Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Nog ééntje dan ;-) Ik stel voor dat we de komende tijd SyFy gaan boycotten (en in ieder geval niet speciaal daarvoor het entertainment-pakket gaan nemen), misschien komen ze dan CDS tot inzicht. Ik kan me niet voorstellen dat het een dure zender is (danwel voor SyFy zelf danwel voor CDS) aangezien ze grotendeels oud spul uitzenden. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Brambo's Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Origineel bericht van: Erik Slagter Origineel bericht van: Amager95 Op dit ogenblik loopt op CBS Action de serie Star Trek Deep Space Nine. Alleen jammer dat dat nou net de enige Star Strek serie is waar geen ene **** aan is. Maar als ze nog eens een andere gaan uitzenden, dan ben ik zeker blij! Dan nog even Star Gate, dan zou het helemaal mooi zijn. Zo zie je maar, smaken verschillen. Zeker naar de laatste seizoenen toe wordt het echt wel heel goed. Probleem is als je zo'n zaken wilt boycotten, we binnen de kortste keren, die zenders terug kwijt zullen zijn. Er zijn in het verleden nog zenders uit de pakketten gehaald of op timesharing gezet waardoor het 's avonds onmogelijk nog wordt om die zenders te bekijken. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Korsman035 Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Origineel bericht van: Erik Slagter Origineel bericht van: Amager95 Op dit ogenblik loopt op CBS Action de serie Star Trek Deep Space Nine. Alleen jammer dat dat nou net de enige Star Strek serie is waar geen ene **** aan is. Maar als ze nog eens een andere gaan uitzenden, dan ben ik zeker blij! Dan nog even Star Gate, dan zou het helemaal mooi zijn. Off topic over DS9: ik vond het eerst ook niks, maar na 2 seizoenen doorbijten, werd het toch wel veel leuker, en is het zeker waard om eens een kans te geven. zeker de laatste 3 seizoenen zijn een aanrader! Wat betreft Stargate zijn ze bij syfy ook goed bezig, alleen SG-1 ontbreekt nog in de line-up, Atlantis en zelfs Universe worden al uitgezonden, waar Universe zelfs vrijwel gelijk loopt als in de US! Het is dus zeker niet alleen maar oude series die uitgezonden worden al is het natuurlijk wel afwachten wat we in het nieuwe seizoen voor series erbij krijgen. Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+
Amager95 Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Origineel bericht van: Erik Slagter Nog ééntje dan ;-) Ik stel voor dat we de komende tijd SyFy gaan boycotten (en in ieder geval niet speciaal daarvoor het entertainment-pakket gaan nemen), misschien komen ze dan CDS tot inzicht. Ik kan me niet voorstellen dat het een dure zender is (danwel voor SyFy zelf danwel voor CDS) aangezien ze grotendeels oud spul uitzenden. Wat betreft Star Trek hoeft ik mij niet te abonneren op deze zender. Ik loop even naar de kast en kan zo een dvd pakken en naar Star Trek, van welke reeks dan ook, kijken. Ik ben al "besmet" met het Star Trek-virus toen deze serie nog onder de naam Raumschiff Enterprise te zien was op het West-Duitse ZDF. Tot mijn laatste dag dat ik leef, zal ik deze virus behouden.
Daemyon Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Origineel bericht van: Erik Slagter Origineel bericht van: Amager95 Op dit ogenblik loopt op CBS Action de serie Star Trek Deep Space Nine. Alleen jammer dat dat nou net de enige Star Strek serie is waar geen ene **** aan is. Maar als ze nog eens een andere gaan uitzenden, dan ben ik zeker blij! Dan nog even Star Gate, dan zou het helemaal mooi zijn. Ik vond DSN erg ok hoor, zeker met de intrede van de Jem'Hadar... dat was erg goed toen! Ook Stargate was erg leuk, jammer dat Atlantis gestopt is.... Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD 80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3 Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.
Sverige Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Je moet die nieuwe reeksen van Star trek altijd eerst even wennen... ik had het inderdaad met DS9 ook... en al helemaal met die allerlaatste reeks, Enterprise. Een heleboel dingen die de normaalse zaak van de wereld waren zoals "beamen" kon niet meer.... maar na een poosje begin je de bemanning te 'kennen' en voel je je meer thuis! Heerlijk die Scifi reeksen. Ik kijk overigens nu al weer een hele tijd naar de dagelijkse afleveringen van Arkiv-x (x-files in het Engels). Een pracht serie.... Heb ze destijds, toen het allemaal 'nieuw' was op de Duitse tv gezien als Akte-x, maar het is erg fijn om het nog een keertje te kunnen zien. Het zou overigens ook wel weer eens leuk zijn als ze "Blakes 7" nog eens ouden herhalen. Ik heb wel een aantal reeksen op dvd gekocht in Engeland, maar de laatste (denk ik) reeks ontbreekt... - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Littlesat Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Over Wat blakes'7 betreft, om maar eens even off-topic te zijn, heb ik slecht nieuws. In April 2008 zou Sky-One nog een remake/vervolg gaan maken, maar begin deze maand las ik op de site van B7 Media dat Sky-One het heeft afgeblazen.... :-( Hopelijk neemt (SyFy)Universal Media de gemaakte scripts e.d. toch over van B7 Media zodat deze reeks ook een remake en hopelijk vervolg kan krijgen. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Dide Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Ik heb het familie pakket + HD + de oude Thema pakket kanalen. Welke zenders zou ik dan ontvangen in dit geval... Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W
Penthe Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 Citaat: Ik vond DSN erg ok hoor, zeker met de intrede van de Jem'Hadar... dat was erg goed toen! Ook Stargate was erg leuk, jammer dat Atlantis gestopt is.... Daar heb je nu toch Stargate Universe voor, die begint in september al aan zijn 2e seizoen.
mietde Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 B7, beste sci-fi serie ooit. Dat er een nieuwe serie komt is slechts een kwestie van tijd maar des te eerder des te beter natuurlijk. DSN, beste ST serie, eindelijk een niet zo politiek correcte ST serie met niet alleen maar braveriken. You cannot ignore that member
Jean-Claude Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 de nieuwe Battlestar Galactica vond ik ook niet slecht, alleen jammer van zo'n teleurstellend einde. zo te zien zitten er hier nogal wat SyFy fanaten :-) DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
spongebob Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 @jean-claude: we zitten hier niet voor niets op een satelliet-forum, hé ;-) dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
edbe Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 Origineel bericht van: jonge-grieze Weer nieuwe zenders in mpeg4. Ik heb echt geen zin om een nieuwe ontvanger aan te schaffen. Scheelt canaal digitaal in huur bandbreedte maar kost mij weer veel centjes. Maar ja je houdt het niet tegen. hier hetzelfde, heb altijd nog Ziggo 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen