Ga naar inhoud

[Satelliet] SyFy Universal en 13th Street

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Ou-Tannu
maar goed op Astra 1 issie in HD te vinden. moet je wel van frans houden.. en een Canalsat kaartje hebben smile

Zit een engels geluidsspoor bij

• Reacties 167
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

SyFy op kanaal van Het Gesprek (23.5/11739V) is nu met Familiekaartje te ontvangen. Engels audio, geen teletekst ondertiteling.

Geplaatst:

Hopelijk blijft dit zo in het familie pakket hehe. Ik zag SyFy gisteren inderdaad op het gesprek staan. 13th street ben ik nog niet tegen gekomen. Zal later eens op de frequentie scannen.

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Geplaatst:

Het wordt tijd dat CD een aanbod doet voor een MPEG-4 ontvanger aan haar Familie-klanten. Steeds meer kanalen verdwijnen (MGM) en er komen kanalen (SyFy) voor terug die in MPEG-4 gaan uitzenden.

Ben bang dat als ik zelf een MPEG=4 ontvanger koop, de volgende dag CD met een "super-aanbieding" komt.

Laat CD zich uitspreken of er in de nabije toekomst een "super-aanbieding"komt, dan weer iedereen waar hij/zij aan toe is.

Ben benieuwd.

Geplaatst:

Weet iemand trouwens bij welke pakket (TV Vlaanderen) Syfy momenteel nog te zien is? Voorlopig heb ik het voormalige basispakket nog en hiermee kan ik 13th street nog bekijken maar geen syfy.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Gerard 76
Origineel bericht van: roymar

Momenteel zit dus 13th Street al op die plek smirk

alleen de EPG geeft een programmering aan van een andere zender

gisteren zag ik The Invasion of The Body Snatchers staan met Donald Shuterland in de hoofdrol
maar helaas deze film kwam dus niet, wel Perry Mason
Geplaatst:

Dat was de EPG van MGM. Nu staat al sinds gisteravond de EPG van 13th Street bij mij op de ontvanger. Misschien even updaten?

Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)

Geplaatst:
Origineel bericht van: Brambo's
Weet iemand trouwens bij welke pakket (TV Vlaanderen) Syfy momenteel nog te zien is? Voorlopig heb ik het voormalige basispakket nog en hiermee kan ik 13th street nog bekijken maar geen syfy.

enkel zichtbaar met het top-pakket (basis+ dacht ik).
en "oudere" klanten moeten eerst vragen om hun bestaand pakket om te zetten naar de nieuwe paketten (met de bijbehorende prijsstijging), of ze vallen ook uit de boot.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

syfy zend wel veel uitgetrokken 4:3 beelden uit, niet om aan te zien

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Geplaatst:
Origineel bericht van: roymar
syfy zend wel veel uitgetrokken 4:3 beelden uit, niet om aan te zien

Het is lastig voor CD om controle op het beeldformaat uit te voeren. Hun monitoren staan in AUTO MODE.. Kabel geeft het wel gewoon in 4:3 door
Geplaatst:

SyFy nog steeds te zien met familiepakket, en inderdaad nu ook met Nederlandse ondertitels!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen