Jürgen Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 Soms kun iets gewoon niet volgen of je begrijpt het simpelweg niet. Zo ook het volgende. Als ik een Timer handmatig of via de EPG zet dan is het de bedoeling dat de Tuner op Automatisch staat. Meestal is dat ook wel het geval maar het gebeurt ook regelmatig dat de Tuner dan op 1 staat en het betreffende veld gedimd is. Ik krijg dan de instelling met geen mogelijkheid meer op Automatisch. Ergens is een criterium waaraan de instelling moet voldoen om de Tuner op Automatisch te zetten maar ik zie het simpelweg niet. Iemand een idee? MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
ton2207 Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 Dat is mij ook al een aantal malen overkomen. Ik heb het alleen kunnen oplossen door de Rebox uit en weer aan te zetten. Ik heb helaas geen idee hoe het komt. Wat niet beter wordt, blijft niet goed.
rene1710 Geplaatst: 19 augustus 2010 Geplaatst: 19 augustus 2010 Het wordt hoog tijd voor een update. Zoals al aangegeven zit deze er aan te komen. Rene Rebox 8500 HD PVR Onkyo Dolby Digital 5.1, Sony blue ray
Gast gifre Geplaatst: 20 augustus 2010 Geplaatst: 20 augustus 2010 Had dit soms ook, tot ik merkte dat de coax met van die snelklikspullen niet echt tot einde geduwd waren. Probleem is nu opgelost, staat steeds op auto.
Jürgen Geplaatst: 20 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2010 Ben er gelukkig al zelf achter wat het probleem was. Ik was heilig ervan overtuigd dat alle zenders in mijn eigen zenderlijst zowel in T1 als T2 waren opgeslagen. Na gisterenavond wel 10 keer alles opnieuw te hebben ingeladen, geïnstalleerd, e.d. kwam ik erachter dat alleen RTL4 HD niet in T2 stond. Vraag me niet hoe dat kan want hoe is het mogelijk dat alleen deze éné zender niet in T2 stond, vast wel mijn schuld. Omdat ik het probleem alleen had nadat ik een programma van RTL4 in de Timer had gezet kwam ik achter het probleem. Dus in het vervolg de zenderlijst goed controleren dat alle zenders in beide Tuners staan. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
amrabed Geplaatst: 20 augustus 2010 Geplaatst: 20 augustus 2010 Origineel bericht van: Jürgen ......................................... ....................................................... Vraag me niet hoe dat kan want hoe is het mogelijk dat alleen deze éné zender niet in T2 stond, vast wel mijn schuld. Echt wel jou schuld, Want aan de perfecte REBOX zal het niet liggen.
Jürgen Geplaatst: 20 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2010 Ja, dat zeg ik. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
remo Geplaatst: 20 augustus 2010 Geplaatst: 20 augustus 2010 Origineel bericht van: Jürgen Ja, dat zeg ik. GAMMA Freek Willem Groeten Remo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen