Ga naar inhoud

alleen geen NED1 meer (rest van pakket wel)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij mij doet sinds een tijdje (week of 3) NED1 het niet meer. Weet iemand of hier een reden voor kan zijn? Ik vind het erg vreemd. Alle kanalen doen het prima, van NED2, 3 tot alle RTL's, SBS, Discovery etc. etc. Alles behalve NED1. Ik heb zwart beeld met de melding dat het kanaal gecodeerd is, maar dat geld uiteraard voor alle ander zenders uit hetzelfde pakket ook!

Is hier onlangs door CD iets aan veranderd? andere frequentie? Is NED1 soms overgegaan op HD? (ik heb geen HD ontvanger).

Geplaatst:

ik denk dat je de niet werkende zenders even moet verwijderen en dan even op nieuw scannen

wat is het type ontvanger die je hebt

1

Nederland1

tv

192

12515

H

22000

5/6

STD

2

Nederland2

tv

192

12515

H

22000

5/6

STD

3

Nederland3

tv

192

12515

H

22000

5/6

STD

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

uhm waarom bel je die gasten van canalDIGITAAL niet eens een keer

er zijn meer die de afgelopen tijd problemen hebben met enkele of meerdere zenders...

dus het daar melden waar je een abonnement hebt is toch echt (in the long run) efficienter

opdat men daar hun zaakjes beter regelt en er druk achter zet.

ciao

Our Love Is Her To Stay

Natalie Cole

Geplaatst:
Origineel bericht van: paparodge
(ik heb geen HD ontvanger).

Ja en waarschijnlijk ook geen goedgekeurde, al blijft dat onduidelijk als je er niets over meld.
En zo ja dan heeft CDS bellen weinig zin maar je weet het niet misschien hebben ze een aanbod als je weer een jaar bijtekent. laugh
Geplaatst:

Gewoon bellen, mijn kaart hield ook opeens op met het afgeven van ECM, geen enkele zender meer... naar meerdere heractiveringssignalen, gebeld met CDS. Krijg nu een nieuwe kaart toegestuurd zonder enige moeite.

De kaart deed het ook niet in een Philips HD ontvanger

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Geplaatst:

Hier het zelfde probleem, naar de sat winkel geweest, en mn kaart in diverse ontvangers geprobeerd te updaten, maar geen enkele ecm komt er nog van de kaart..

na 40 min canaal digitaal bellen ( 30 min Muziek, a 15 Cent per min )krijg ik een nieuwe kaart.

ps ik ga die muziek maar ff lekker downloaden, heb er tenslotte voor betaald bij canaal digitaal :D

Geplaatst:
Origineel bericht van: Alf!
Hier het zelfde probleem, naar de sat winkel geweest, en mn kaart in diverse ontvangers geprobeerd te updaten, maar geen enkele ecm komt er nog van de kaart..

na 40 min canaal digitaal bellen ( 30 min Muziek, a 15 Cent per min )krijg ik een nieuwe kaart.

ps ik ga die muziek maar ff lekker downloaden, heb er tenslotte voor betaald bij canaal digitaal :D

Ik had meteen iemand aan de lijn en meteen nadat ik het probleem had uitgelegd werd mij gezegd een nieuwe kaart te sturen. De oude kaart doet het nog steeds niet...

Zijn er anderen met precies hetzelfde probleem?

Geplaatst:

Ik kan mij niet voorstellen dat het aan de kaart ligt als alleen Ned 1 het niet doet. Maar we horen het hopelijk wel.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

ik heb hier ook een bakje vol met niet werkende kaarten,maar in de meeste gevallen werken

er meerdere zender niet meer ,even bellen met cd en je krijgt zo weer een nieuwe kaart

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

allen bedankt voor de ideeen, alhoewel ik er helaas niet het probleem mee oplos. In reactie op een aantal van de posts:

- ik heb ondertussen complete zenderlijst verwijderd en opnieuw ingelezen: probleem blijft.

- nee, ik hb geen CDS goedgekeurde ontvanger, aangezien ik persé een combie van DVB-T en DVB-S wilde en die hebben zij niet.

- ik heb CDS niet gebeld (zie vorige)

blijf het vreemd vinden dat slechts één kanaal niet werkt en alle anderen wel. dan kan het logischerwijs toch niet aan kaartje liggen, noch aan de ontvanger...

anway, ik laat het erbij, ik doe het (voorlopig?) wel zonder NED1.

Geplaatst:
Origineel bericht van: paparodge
allen bedankt voor de ideeen, alhoewel ik er helaas niet het probleem mee oplos. In reactie op een aantal van de posts:

- ik heb ondertussen complete zenderlijst verwijderd en opnieuw ingelezen: probleem blijft.
- nee, ik hb geen CDS goedgekeurde ontvanger, aangezien ik persé een combie van DVB-T en DVB-S wilde en die hebben zij niet.
- ik heb CDS niet gebeld (zie vorige)

blijf het vreemd vinden dat slechts één kanaal niet werkt en alle anderen wel. dan kan het logischerwijs toch niet aan kaartje liggen, noch aan de ontvanger...
anway, ik laat het erbij, ik doe het (voorlopig?) wel zonder NED1.

- Je kunt gewoon contact zoeken met CDS, ook al heb je geen gecertificeerde ontvanger.
- Je zou het eerst eens kunnen testen bij iemand die wel een gecertificeerde ontvanger heeft.
- Als je een HD ontvanger hebt, zijn beide Nederland 1 versies niet beschikbaar?

Geplaatst:

Vind het toch vreemd dat je niet even meld welke ontvanger je dan hebt, misschien zijn er mensen die dezelfde hebben en weten wat het probleem is misschien is er andere software en weten ze waar.

En omdat er dan gelijk bij te melden bij het eerste bericht is natuurlijk het handigste.

Zelf zou ik niet graag NED1 missen en het al helemaal het er bij laten zitten de dealer of importeur moet je toch kunnen helpen. cry

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen