satencom Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 ik vermoed dat het om deze ontvanger gaat Golden Interstar GI-T/S 84CI PVRX met een officiële Mediaguard Canal Digitaal cam module Combo DVB/T - DVB/S Receiver Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast paparodge Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 @satencom het merk klopt of het ok dat type is zou ik even moeten checken. (ben nu niet thuis), maar zou heel goed kunnen inderdaad. ik gebruik inderdaad de officiele Mediaguard Canal Digitaal cam module. is dit een reeds bekende, niet werkende combi voor NED1?
Gast aart44 Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 Origineel bericht van: satencom Golden Interstar GI-T/S 84CI PVRX met een officiële Mediaguard Canal Digitaal cam module Ja zie het nu ook bij zijn oude berichten staan, en ja een CDS module die NED1 niet codeert dan moet het niet gekker worden.
satencom Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 wat je even kunt proberen de transponder verkwentie verwijderen en dan de transponder 19.2 ...12515 ...H ...22000...5/6...er weer op nieuw in zetten en dan deze tp op nieuw scannen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen