Ga naar inhoud


zenderlijst voor samsung led-tv


H&t

Aanbevolen berichten

hallo

ik heb een samsung led tv met dvb-s

er zit een ci-module + kaart van canal digitaal in

ik ontvang zenders maar niet allemaal.

nu ben ik op zoek naar een zenderlijst.

kan iemand mij aan een zenderlijst helpen

of weet iemand waar ik die kan downloaden

hij moet via usb te laden zijn.

 

grtn H&t

Link naar reactie
Delen op andere sites


kun je niet de transponders toevoegen van de zenders die je mist ,ik denk niet dat deze lijst nog bestaat voor deze tv

 

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer even te zoeken op samsung led-tv kanalen editor volgens mij bestaat er wel een je moet

zelf maar even kijken

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die bestaat kun je ze in volgorde zetten en weer terug in je TV een complete kant en klare lijst bestaat nog niet maar als de topicstarter ze netjes gesorteerd heeft kan hij een ander helpen.

Dit heb ik gekopieerd van Tweakers (waarvoor dank) er staat in het bestand Cabel D of zoiets dat zou sat kunnen zijn.

 

De stappen

 

Steek een USB stick in de TV en zet de TV aan.

Nadat de TV de stick heeft herkend sluit je dat scherm af.

Druk nu op de TV 1x Vol Down en dan direct hou je de ENTER toets net zolang vast todat je een scherm ziet.

 

If this doesn't work, check that "Speaker Select" in "Sound Menu" is set to "TV Speaker". Anynet+ (HDMI-CEC) should be disabled.

 

Kies voor TV to USB

De bestanden worden op de USB stick gekopiëerd.

 

Verwijderd de USB stick uit je TV en steek deze in de PC.

 

Software downloaden en opstarten.

Ik ga er van uit dat Java Runtime Environment is geinstalleerd (http://java.com/en/download/manual.jsp).

Zo niet deze eerste installeren via de link.

 

Controleer compatibility op http://samygo.sourceforge.net/

Dan onder "SamyGO File Downloads" bij "SamyGO Applications" download "SamyGO ChanEdit v0.42.tar.bz2"

Ook onder "SamyGO Applications" onder "SamyGO ChanEdit SWT Libraries" download "SamyGoChanEd_lib-Win32.tar.bz2"

Pak "SamyGO ChanEdit v0.42.tar.bz2" uit zodat je de "SamyGO ChanEdit" folder hebt.

Pak in deze folder "SamyGoChanEd_lib-Win32.tar.bz2" uit.

In de folder "SamyGO ChanEdit" staat dan een folder "SamyGoChanEd_lib".

Start SamyGoChanEd.jar

 

Kies voor File --> Open

Blader naar je USB stick en ga naar de folder: T-CHLCIPDEUC/Clone

Open het bestand: map-CableD

Sleep de kanalen in de juiste volgende en sla het bestand weer op.

 

Steek de USB stick weer in de TV

Nadat de TV de stick heeft herkend sluit je dat scherm af.

Druk nu op de TV 1x Vol Down en dan direct hou je de ENTER toets net zolang vast todat je een scherm ziet.

 

Kies voor USB to TV

De aangepaste bestanden worden gekopiëerd naar de TV.

De TV zal uit gaan en weer aan en de nieuwe volgorde is actief.

 

Uiteraard alles op eigen risco en maak voor je een aanpassing doet een kopie van de Clone map zodat je altijd alles terug kunt zetten zoals het was.

 

Bron: http://sourceforge.net/apps/mediawiki/samygo/index.php?title=SamyGO_ChanEdit_-_Chanel_Editor

Link naar reactie
Delen op andere sites

H&t

 

Nu zit ik nog even te denken is het niet beter alle zenders te verwijderen en overnieuw te beginnen, dan zou je beginnen op Astra1 op de hoofdtransponder van CDS dat is 12515 H 22000 en dan handmatig zoeken met de optie NETWERK AAN als dat kan tenminste dan heb je maar een 50-60 kanalen die je sorteren moet.

Hetzelfde doe je bij Astra3 op 11914 H 27500 ook daar hetzelfde Netwerk op AAN die sorteer je daarna kun je FTA (vrije kanalen) bij laden als je 1000 kanalen moet sorteren die je toch niet ontvangt omdat ze gecodeerd zijn heb je veel te veel werk.

 

Maar er zitten nog zenders op andere freqenties als alleen de CDS transponders dus hier de hele lijst van de twee satellieten. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...