Ga naar inhoud


Geen 16/9, The Studio en X-zone


Hemant

Aanbevolen berichten

Je hebt genoeg aan de Updates, de lijst die in je Hummie zit is namelijk verschikkelijk groot en de vraag mbt uitlezen heb ik al eens eerder gesteld maar schijn niet mogelijk te zijn, althans bij mij niet bekend.

 

 

Suc6

=============================================

2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1

Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4

=============================================

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Beste Roma,

 

Ik bedoel niet de PMC tabel van Satcity. Volgens mij is die ouder en had ik die eerder al geprobeerd, zonder dat alle genoemde kanalen weer zichtbaar waren. Ik heb als tekstfile overgehaald de zeer uitgebreide tabel van Hemant (Zie PMC: Een voorstel bij Wisseling en wel zijn bericht van 30 juli, 8.55). Deze tabel daarna aangepast mbv WordPad en aangevuld met de MEZZO gegevens van mmm. De suggestie in een eerder bericht om deze als basis te gebruiken en zelf naar behoefte aan te passen vond ik een paar uur hobby-en waard. Het resultaat was beslist lonend. In een later bericht van begin augustus heeft Hemant deze tabel nogmaals vermeld met volgens mij wat aanpassingen. Die tabel wil ik tzt nog even vergelijken met de vorige van 30/7 en zodra ik weer een nieuwe Pet123 lijst ga laden deze nieuwe PMC-editten.

 

Succes, Henk

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...