rolandroland Geplaatst: 21 augustus 2010 Geplaatst: 21 augustus 2010 Mijn ontvanger herkend geen dolby surround meer vanmorgen. Zend deze zender nog wel uit in Dolby Surround of zijn ze er mee gestopt? Als ik mijn ontvanger op Duitse zenders zet herkend hij wel Dolby enzo.
S_Hopper Geplaatst: 21 augustus 2010 Geplaatst: 21 augustus 2010 De Luxe Music zendt nog steeds uit in Dolby Digital (5.1), maar je moet even opletten dat je ontvanger op de goede geluidsstream staat. Er wordt ook eem Mpeg (Stereo) signaal meegezonden. VU+ Solo4k S2/S2/C/C, ET10000 S2/S2/S2, ET8000 C/C/C+ , VU+ Ultimo S2/S2/, Moteck disecq rotor, 90 cm Funke schotel. 60 cm Triax schotel vast op Astra 19,2.
rolandroland Geplaatst: 21 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2010 Hij geeft wel dolby aan inderdaad. Ik ga daar nog ff naar kijken. Trouwens toen ik hem afstemde op Radio 4 Surround zag ik dat er wel Dolby op de display stond echter maar muziek van 2 kanten! Terwijl de Duitse klassieke zenders wel van 5 kanten komen hoe kan dit?
S_Hopper Geplaatst: 22 augustus 2010 Geplaatst: 22 augustus 2010 Waar je ook nog even naar kunt kijken is de AC3 downmix. Die moet op 'UIT' staan. Staat hij 'AAN' dan krijg je ondanks AC3 een stereosignaal voorgeschoteld.Dat kan je doen onder de 'Audioknop' of in het A/V menu (In de laatste moet hij op 'NEE' staan). VU+ Solo4k S2/S2/C/C, ET10000 S2/S2/S2, ET8000 C/C/C+ , VU+ Ultimo S2/S2/, Moteck disecq rotor, 90 cm Funke schotel. 60 cm Triax schotel vast op Astra 19,2.
rolandroland Geplaatst: 23 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2010 Inmiddels de soundtrack gewijzigd via options nu wel dolby B. Bericht van Radio 4 zal ik in topic CD plaatsen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen