Ga naar inhoud


VTI 2.0 image release


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

voor dat ik het lijstje nu vertaald heb is er misschien een nieuwe release :D

 

neen zonder gekheid

- de overstap van OE1.5 naar OE 1.6 maakt het dus mogelijk dat krachtigere of misschien beter, reken-intensievere applicaties draaien op de nieuwe kernel die in het image werkt

 

- blijkt veel multimedia bestanden MKV's AVI's M4a's DVD's/iso's met specifieke codecs werken nu standaard

- een en ander aan hardware wordt beter aanstuurbaar, bestuurbaar zoals de LNB power off en de fan control (ventilator)

- het blijft mee opgaan met linux ontwikkelingen en applicaties die mogelijk zijn

- aanbinden / mounten gaat via netwerkbrowser beter met externe bronnen

 

maar als samenvatting in "a nut shell" veel kleinere of vervelende bugs uit vorige versies of van voorgaande driver issues zijn opgelost en verbeterd.

 

dus het image gaat vooruit, nu de plugins en skins nog.

ciao

 

Runnin' With The Devil

Van Halen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
Hoi Rytec,
is dat een ontwikkeling van jouzelf, met jou kunde of ondersteun je die enkel?
ciao


Ik kreeg onlangs een persoonlijke mail van de ontwikkelaar van Crossepg zelf.
Hij vroeg mij of ik er bezwaar tegen had dat de Rytec bestanden ook in zijn plugin gebruikt mogen worden.
Hij kreeg meer en meer de vraag van Crossepg gebruikers om in zijn plugin deze te voorzien.
Meer weet ik ook nog niet wanneer en hoe het dan zal werken bij hem want hij is nog volop bezig met verdere ontwikkelingen, ik word op de hoogte gehouden.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog iets leuks voor deze nieuwe image:

Er zitten nu standaard DVB-T drivers in, om een Digitenne USB tuner aan te sturen..

Nog leuker: Er zijn nu ook drivers om een USB DVB-C tuner aan te sturen..

Dat maakt de VU+ in één klap gelijkwaardig aan de DM8000.

..om maar niet te spreken over 'superieur', wanneer je ook de prijs gaat meerekenen.

 

Er is een kleine kanttekening, deze image werkt nog niet helemaal stabiel.

Zo loopt de image vast op het moment dat je wil gaan updaten via internet en ziet deze image mijn mappen niet meer op de externe harde schijf... maar dat is misschien mijn eigen fout.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kleine rectificatie:

Geduld hebben met updaten is handig, de ontvanger loopt dus niet vast maar de updates waren wat traag met de overdracht via internet.

De bestanden op mijn externe harde schijf moest ik zoeken bij de USB poort, en niet bij de naam van de externe schijf.

blijkbaar maakt de ontvanger nu onderscheid tussen de poort en de hardware..de vorige image gooide het door elkaar.

 

Helemaal super, ik ben weer blij!!!

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

weer wat geleerd van het nieuwe image:

 

als je fancontrol in VTI panel zo instelt dat ie uit gaat tijdens standby en tijdens een opname naar standby gaat...> dan kan je opname beginnen stotteren

(dus niet de bedoeling)

 

als je middels ftp of samba in standby iets naar de VU+ kopieert gaat het langzamer

on-line 10~13 MByte/s

stand-by 3~4 MByte/s

(ook niet helemaal de bedoeling)

 

als je dat weet doe je dat natuurlijk anders

aanpassingen in nieuw image zullen volgen

 

ciao

Runnin' With The Devil

Van Halen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: drz
Nog iets leuks voor deze nieuwe image:
Er zitten nu standaard DVB-T drivers in, om een Digitenne USB tuner aan te sturen..
Nog leuker: Er zijn nu ook drivers om een USB DVB-C tuner aan te sturen..
Dat maakt de VU+ in één klap gelijkwaardig aan de DM8000.
..om maar niet te spreken over 'superieur', wanneer je ook de prijs gaat meerekenen.


Enig idee welke dvb-c usb ontvanger geschikt zou zijn voor ziggo?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: robbedoeske
Origineel bericht van: drz
Nog iets leuks voor deze nieuwe image:
Er zitten nu standaard DVB-T drivers in, om een Digitenne USB tuner aan te sturen..
Nog leuker: Er zijn nu ook drivers om een USB DVB-C tuner aan te sturen..
Dat maakt de VU+ in één klap gelijkwaardig aan de DM8000.
..om maar niet te spreken over 'superieur', wanneer je ook de prijs gaat meerekenen.


Enig idee welke dvb-c usb ontvanger geschikt zou zijn voor ziggo?

Nee helaas, maar ik heb zo'n ding in de bestelling staan en hopelijk ook gelijk het goede merk.
Volgende week heb ik zo'n stick binnen.
Welk merk de VTI-boyz adviseren, is mij ook niet bekend.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Die USB DVB-T en DVB-C drivers zijn nu ook te downloaden bij PLi.

Goed werk door de PLi-boyz!
Nu alleen nog even een goede menustructuur en dan is PLi weer heer en meester in imageland.
..maar daar zal ik één van de heren zelf wel eens over aanspreken en wat tips geven. wink

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jamesbond007

Ik ben sinds gisteren overgestapt van PLI naar VTI en ik moet zeggen het bevalt me prima.

 

Nu loop ik alleen tegen het probleem aan dat de webbrowser niet wil starten. Ik krijg heel even een klein groen vierkantje in beeld met een muispijl en daarna springt hij weer terug. Iemand een idee wat er mis is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...