hemertje Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 Origineel bericht van: drz Origineel bericht van: Littlesat Die USB DVB-T en DVB-C drivers zijn nu ook te downloaden bij PLi. Goed werk door de PLi-boyz! Nu alleen nog even een goede menustructuur en dan is PLi weer heer en meester in imageland. ..maar daar zal ik één van de heren zelf wel eens over aanspreken en wat tips geven. wat let je om het hier gewoon te bespreken wat je dwars zit? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
drz Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 Origineel bericht van: hemertje Origineel bericht van: drz Origineel bericht van: Littlesat Die USB DVB-T en DVB-C drivers zijn nu ook te downloaden bij PLi. Goed werk door de PLi-boyz! Nu alleen nog even een goede menustructuur en dan is PLi weer heer en meester in imageland. ..maar daar zal ik één van de heren zelf wel eens over aanspreken en wat tips geven. wat let je om het hier gewoon te bespreken wat je dwars zit? Begrijp mij niet verkeerd, er zit mij niets dwars, maar ik heb nog wel wat tips. Ik wil het hier ook best wel bespreken, maar je weet hoe het dan gaat, dan zijn er weer legio hielenlikkers en betweters die zich er mee gaan bemoeien... Op het image niets dan lof, maar aan het menu zou nog wel het één en ander vereenvoudigd kunnen worden. "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
hemertje Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 Origineel bericht van: drz Begrijp mij niet verkeerd, er zit mij niets dwars, maar ik heb nog wel wat tips. Ik wil het hier ook best wel bespreken, maar je weet hoe het dan gaat, dan zijn er weer legio hielenlikkers en betweters die zich er mee gaan bemoeien... Op het image niets dan lof, maar aan het menu zou nog wel het één en ander vereenvoudigd kunnen worden. het wordt wel erg offtopic zo over PLi discussieren hier in een VTI topic vooralsnog hebben we (PLi) voor onszelf besloten dat we achter de huidige implementatie van de GUI van Enigma2 van DMM staan over die GUI is goed nagedacht en zit naar ons idee goed in elkaar omdat Enigma2 ook nog lang niet is uitontwikkeld zoals de oude Enigma1 staan we niet te trappelen om in deze E2 GUI wijzigingen aan te brengen dit kan namelijk vele bugs en merges opleveren waar we liever niet onze kostbare tijd aan hoeven te besteden.... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
drz Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 Origineel bericht van: hemertje het wordt wel erg offtopic zo over PLi discussieren hier in een VTI topic Precies, en om nu een heel topic voor Pli te gaan openen, is ook wat overdreven, dan krijg je het Gemini-effect wat een slecht imago kreeg omdat die image ons in de maag gespiltst zou worden als zijnde 'top of the bill'. Maar terug ontopic, wellicht neem ik eerdaags eens contact met je op voor een babbel en eventueel een kop koffie. "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
M_Z Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 Origineel bericht van: drz Maar terug ontopic, wellicht neem ik eerdaags eens contact met je op voor een babbel en eventueel een kop koffie. On topic: De VTI 2.0 image voor de VU+ wordt hier besproken ! M_Z
Tonskidutch Geplaatst: 28 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2010 jamesbond007, heb je ook een update gedaan? dus menu / instellingen / settings / sofwarebeheer / >online update< kan ook zijn dat je browser dat adres blokkeert. ciao Second Life Mungo Parker
Gast jamesbond007 Geplaatst: 28 augustus 2010 Geplaatst: 28 augustus 2010 heb ik gedaan. Inmiddels ben ik via het VTI support forum erachter gekomen dat de webbrowser nog niet werkt met 2.0. Dit zal de komende dagen met een update opgelost worden
Tonskidutch Geplaatst: 28 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2010 sorry ik begreep het verkeerd, dacht dat je het webinterface bedoelde op pc (inderdaad even afwachten) ciao Second Life Mungo Parker
peterksr Geplaatst: 28 augustus 2010 Geplaatst: 28 augustus 2010 krijg net bericht van een nieuwe VU+ immage van V support team. Neues VTi "Vu+ Team Image" - V 2.0 - 27.08.2010 OE 1.6 Enigma 27.08.2010 Treiber 27.08.2010 Plugins 27.08.2010 Skins 27.08.2010 Änderungen im Image: Eigene Bootlogo's und neues Radiomode Logo. diverse Anpassungen am Image und Diffs sowie Links von /usr/keys bzw. /var/keys im Image und andere kleinere Sachen. Vu+ Duo und Solo LNB Strom wird im Standby abgeschaltet Fernbedienung Antwortzeiten verbessert Videoevent Problem behoben VFD Display Problem behoben Langer Tastendruck Fix Virtual Tuner Problem Fix Unterstützung für das Fancontrol Interace (duo) Unterstützung von PCM Sound in DD Downmix Modus Diseqc Probleme behoben Drehrad Probleme behoben (duo) Verschiedene GCC Versionen 4.4.3 - 4.4.1 Schwarzer Bildschirm beim umschalten Tuning Algorithmus verbessert Unterstützung weiterer MKV Formate Teilweise auftretendes "no audio" Problem behoben Behebung des "late audio play" Problems Unterstützung von EOS erkennung im playback treiber Fix des mp3 abspielproblems Unterstützung des FF trick mode während des abspielens Speicherverwaltung verbessert (solo) Unterstützung von DTS Passthrough (solo) Fix vtuner frontend info Tuning Problem behoben (solo) Vom VTi Team VTi Panel (Blaue Taste) Mehrsprachig: Englisch, Deutsch, Niederländisch kurzer Druck auf die Blaue Taste öffnet direkt das VTi Panel, ein langer Druck hingegen das Pluginmenü Verbesserte Multibootunterstützung (für BA oder sonstige Tools) Verbesserte Erkennung von internen SATA-Festplatten Diverse Enigma2 Anpassungen Cronjobs werden vollständig unterstützt Ein Passwortwechsel erzeugt keine zusätzlichen Meldungen mehr Reine Musik-CDs können z. B. per exteren USB Laufwerk wiedergegeben werden Unterstützung des PowerControl Systemplugins Optimerungen des Kernels und Systems Untersützung der aktuellen OE1.6 QT-Webbrowser Zahlreiche Optimierungen im Bereich Netzwerk u.a. für das Netzwerkbrowserplugin (verbesserte Zugriffe auf Freigaben) Untersützung von Windows 7 beim Samba (CIFS)-Server Untersützung der Vu+ Solo und Duo beim Imagebackup (USB/NFI)/Restore OE1.6 Fix Neuer Enigma2-Crashlogremover Swapdatei auch auf /media/usb Der IPK-Installer sucht auch unter unter /media/usb/* nach IPK-Dateien und installiert diese automatisch nach der Installation vom internen Flashverzeichnis /tmp installiert. Das Softwaremanger Plugin ist nun fest im Image enthalten Das Rytec EPG wurde aus dem Image entfernt (muss manuell nachinstalliert werden) Diverse WLAN Fixes Das Lüfterverhalten muss im Powercontrol und Fancontrol identisch konfiguriert sein! Unterstützung von USB-Kartenlesern mit FTDI Chipsatz (Smargos,Easymouse2 etc.) Greenscreen Fix, wenn noch kein Softcam installiert ist und Farbtasten bestätigt werden Neue Skin Infobar/Renderdatei Gestartetes Softcam wird in der Infobar angezeigt Verbesserte MyTube, MetacafeDirect etc. Unterstützung. ik vraag mij af of ik deze niet via mijn VU+ ontvanger kan update . in als ik dat doe ben ik dan al mijn settingen weer kwijt ? b.v. mijn Wlan settingen en kanalen lijst . gr peter 1 maal VU+ DUO +
Tonskidutch Geplaatst: 28 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2010 Citaat: ik heb image versie 2.0 ik heb twee usb sticks te weten : bla bla volgens mij heb je het VTI 2.0 image erop zoals je zelf schreef dan kun je online een update doen, hoe schreef ik boven reeds maar oké nogmaals menu instellingen softwarebeheer online update een andere nieuwe is Neues VTi "Vu+ Solo Team Image" - V 2.0 - 27.08.2010 OE 1.6 die is niet voor je VU+ DUO en dat bericht heb ik ook net gehad,,, dus als het daarom gaat kun je dat voor de DUO negeren. ciao Second Life Mungo Parker
peterksr Geplaatst: 28 augustus 2010 Geplaatst: 28 augustus 2010 dank je voor de info maar waarom staat er dan Vu+ Duo und Solo ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
Tonskidutch Geplaatst: 28 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2010 heb je nu VTI 2.0 erop of niet??? ciao Second Life Mungo Parker
peterksr Geplaatst: 28 augustus 2010 Geplaatst: 28 augustus 2010 ja dat is zo en hij werkt nog perfect ook. zie ik iets over het hoofd dan ? peter 1 maal VU+ DUO +
Tonskidutch Geplaatst: 28 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2010 nou dan hoef je toch niks nieuws er zijn enkele vernieuwingen in de update feed... als je die nodig hebt omdat iets niet werkt, KUN je MOET niet, dat laden zonder gevaar dat je huidig werkende situatie weg zou zijn. ciao Second Life Mungo Parker
peterksr Geplaatst: 28 augustus 2010 Geplaatst: 28 augustus 2010 oke, helemaal begrepen ditmaal. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen