Ga naar inhoud


VTI 2.0 image release


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: jamesbond007
net de vti update erop gezet maar de webbrowser schijnt het nog steeds niet te doen frown

Dan zit er bij jou toch echt wat verkeerd, want hij doet het prima!!!

Het zou toch wel raar zijn als hij het niet zou doen, want het is en blijft gewoon enigma2, net als bij een dreambox.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jamesbond007

ik zie dat ik nog steeds zit op de image van 19-08 als ik wil updates zegt hij geen updates gevonden dus door een of andere manier krijg ik de update van 27-08 niet binnen.

 

Weet iemand een link waar hij te downloaden is ? Ik kan hem wel vinden voor de solo maar niet voor de duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jamesbond007

ok dan ben ik dus inderdaad voorzien maar de browser werkt nog steeds niet. Ook kom ik steeds meer problemen tegen met de opgenomen programma`s. Beeld staat soms zomaar stil en happert. Probleem is bekend op het duitse forum maar echte oplossingen hebben ze niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jamesbond007
ok dan ben ik dus inderdaad voorzien maar de browser werkt nog steeds niet. Ook kom ik steeds meer problemen tegen met de opgenomen programma`s. Beeld staat soms zomaar stil en happert. Probleem is bekend op het duitse forum maar echte oplossingen hebben ze niet.


Ben blijkbaar niet de enige die eroverheen heeft gelezen.
Zie posting halverwege deze thread.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
fijn.
zo zal er zeer binnenkort nog weer een update komen,,,
want men heeft de NFSserver vergeten in 't image sick
(wat voor enkelen wel belangrijk is; die onderling tussen dream, VU, enigma2 boxen willen mounten)

ciao


CIFS werkt, wat voor enkelen wel belangrijk is; die onderling tussen dream, VU, enigma2 boxen willen mounten en dat met CIFS doen wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jamesbond007

ik heb er niet overheen gelezen maar het heeft bij mij niet geholpen. Ook op het duitse forum kun je lezen dat bij sommige mensen het probleem opgelost is maar bij sommige ook niet.

 

Blijkbaar is er een probleem met een plugin die het cpu gebruik in standby te hoog laat oplopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...