peterksr Geplaatst: 21 augustus 2010 Geplaatst: 21 augustus 2010 hallo, ik heb in total commander via ftp een directory structuur opgehaalt maar als ik nu een map aanklik en de onderliggen de map wil openengaat dit niet. voor de onderliggende map staat een grijze schuine pijl. als ik dus deze map aanklik krijg ik een venster met daarin de tekst directory ophalen downloaden en dan blijft het programma hangen. als ik op anulern druk krijg ik de tekst download afgebroken druk ik dan op oke dan is de ftp verbinding verbroken en de directory leeg. hoe lost ik dit op het zit waarschijnlijk in de dir met de grijze pijl maar verder weet ik het niet gr peter 1 maal VU+ DUO +
Gast Kimble Geplaatst: 21 augustus 2010 Geplaatst: 21 augustus 2010 Ontstaat die probleem bij je domeinnaam (webruimte bij een hostprovider), (gratis) webspace of lokaal. Kan met de rechten te maken hebben. Bij sommige hostproviders kan je zelfs omhoog gaan en zie je meerdere domeinnamen-mappen staan en die krijg je ook niet open. Kan met een domeinnaam zo zijn dat er dirs zijn die de noodzakeleijke instelingen bevatten, waar je als gebruiker niet in mag. Probeer anders eens een Filezilla. Is zo geinstalleerd en geeft duidelijk aan (ook in de log en visueel) waarom je een bepaalde map niet mag openen/inzien.
peterksr Geplaatst: 21 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2010 nou het is een mapstrucuur in en image van VU+ satelietbox gr peter 1 maal VU+ DUO +
peterksr Geplaatst: 21 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2010 Origineel bericht van: peterksr nou het is een mapstrucuur in en image van VU+ satelietbox gr peter zie bijlage 1 maal VU+ DUO +
winwiz Geplaatst: 21 augustus 2010 Geplaatst: 21 augustus 2010 Dat zijn geen mappen maar snelkoppelingen naar een andere map Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen