Ga naar inhoud


zeer leuke software


whatyouneed

Aanbevolen berichten

verberg een seca file of een andere file in een mp3 of in een gif of wat voor andere file dan ook zodat hij niet zichtbaar is maar er wel is lees hier meer camouflage

 

en download hem hier download

Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn?

 

ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Nee dit is niet hetzelfde.

 

Als je hallo.gif hebt (gemaakt met camouflage) en je klikt erop dan krijg je echt een plaatje van een bloemetje (ofzo) te zien. Pas als je decamouflage doet dan komt de aap uit de mouw en blijkt dat er in die kwalitatief zeer slechte gif van 5 MB een heuse hoogwaardige MP3 schuil gaat.

 

Groeten Twel12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou maar opletten met die grappen. Bij kazaa is het een veel gebruikte truuk om virussen te verspreiden en trojans bij mensen die geen file extensies aan hebben staan.

Zo waren daar filenamen rond als marcoborsato.mp3 -veeel spaties- .scr

Dus .mp3 dan heeel erg veel spaties en dan .scr en .exe etc. er achter.

Doordat er zoveel spaties staan zien de mensen dus de extensie niet, starten de file en het euvel is geschied.

Mensen die hiermee bekend zijn wissel al vlug meteen files met meer extensies dan .mp3.

Een andere veelgebruikte methode is om .mp3 te renamen naar .zip.

Die kun je dan nadien ook weer terug renamen naar .mp3 en heb je ook een gewone mp3 file.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...