Gast henkletterman Geplaatst: 23 augustus 2010 Geplaatst: 23 augustus 2010 Columbo en Sverige waarom kan ik je geen privebericht sturen. Staat komt niet voor in onze databasis
Gast aart44 Geplaatst: 23 augustus 2010 Geplaatst: 23 augustus 2010 Origineel bericht van: henkletterman Columbo en Sverige waarom kan ik je geen privebericht sturen. Staat komt niet voor in onze databasis Nou dat zal aan je eigen instellingen liggen ik kan ze alle twee bereiken via PM je doet iets niet goed. Klik links bij het bericht op de naam en kies stuur een PM.
Gast henkletterman Geplaatst: 23 augustus 2010 Geplaatst: 23 augustus 2010 Welkom henkletterman. [uitloggen] ↓ www.sat4all.com Forumlijst Mijn Instellingen / Berichten Kalender Actieve Onderwerpen Zoeken FAQ Contact aart44 Dit bericht krijg ik wanneer ik een privebericht stuur Klik links op de naam. dan stuur een privebericht lukt niet UBB Bericht Dit lid komt niet voor in de database.
Gast aart44 Geplaatst: 23 augustus 2010 Geplaatst: 23 augustus 2010 Je zit veel te hoog gewoon in het forum niet bovenaan bij berichten. Hier zie links Colombo en als je daar op... een PM sturen.
Gast henkletterman Geplaatst: 23 augustus 2010 Geplaatst: 23 augustus 2010 Aart44 Dat bovenste hoort er niet bij is per ongeluk meegekomen Ik heb het gedaan zoals je beschrijft maar werkt niet Ik zal jou een privebericht sturen misschien werkt dat wel
Gast henkletterman Geplaatst: 23 augustus 2010 Geplaatst: 23 augustus 2010 Als ik jou een privebericht stuur krijg ik herzelfde Kan ik wel priveberichten sturen Er klopt iets niet Zegt elke keer komt niet voor in onze databasis Zou je dit kunnen controleren
wolverine Geplaatst: 23 augustus 2010 Geplaatst: 23 augustus 2010 misschien omdat je nog maar een proef lidmaatschap hebt is het niet mogelijk om pm te sturen? VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
Sverige Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 @henkletternam: Ik heb de PM in ieder geval ontvangen... en de technisat staat geprogrammeerd voor morgen ochtend (woensdag). ik hoor wel (PM) wat daarna de bedoeling is. heb je ergens ruimte op het internet om de bestanden naartoe te sturen, of brand ik ze op dvd en ik stuur ze je per post. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Amager95 Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Phoenix is geen regionale zender maar valt onder de familie van de ZDF zenders. Arte, KIKA, Phoenix, 3SAT en Deutschlandfunk. Waarschijnlijk vind je het programma op www.zdf.de volgens mij is Phoenix van zowel de ARD en ZDF. De WDR verzorgt het namens de ARD zie www.phoenix.de onder impressum
Sverige Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 @ henkletterman: Gisteravond nog beide uitzendingen op dvd's gebrand, en ze komen jouw richting uit. Als we TNT mogen geloven zou je morgenavond moeten kunnen kijken Veel kijkplezier! - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen