Ga naar inhoud

Geen beeld Seca3 kaart (ecms en emms probleem?)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: abrahamsat
GHP,je kunt als nieuwe seca3 kaarthouder 4 weken gratis naar alle cds zenders kijken,maar ga de kaart wel registeren op de cds site,anders staat na 4 weken alles op zwart.

De nieuwe smartcard staat al netjes op naam, deze wordt genoemd in de brief en staat op Mijn Canal Digitaal. De oude is nergens meer te bekennen en is dus gedeactiveerd. Is het dan normaal dat je dan gelijk weer het volledige pakket hebt op je kaart?

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Geplaatst:

Het kan ook een tegemoetkoming zijn omdat je een tijdje zonder een werkende kaart hebt gezeten. wink

Overigens heb ik gisteren mijn kaart ook binnen gekregen. Even in de mediaguard gepropt en mijn mediacenter op SBS6 gezet, na enkele minuten had ik weer beeld. Ik ben weer blij smile

Mvg,

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Geplaatst:

Had je in eerste instantie ook het volledige pakket? Welke datum staat jouw nieuwe kaart nu op? Vind het wel raar dat die van mij op 1 maart 2011 staat...

omdat het normaal twee maand in de toekomst is.

Geplaatst:

Hallo,

Origineel bericht van: GHP
Ik heb mijn nieuwe kaart binnen. Ik deed deze kaart in mijn DreamBox en had binnen paar seconden beeld.

De datum van de kaart stond eerst op 1 juli 2010. Direct ontving ik 3 EMM's op Nederland 1 HD en de datum stond op 1 maart 2011... ik ging zappen en zag dat ik ook beeld had op zenders waar ik geen abonnement op heb, zoals Film1...

Hoe lang dit duurt weet ik niet... Gelukkig kon ik afgelopen dagen nog kijken via Ziggo... maar handig was het niet...

Ik heb dus weer terug gebeld na de reset van de kaart van afstand, en dan krijg je suggesties van resetten software (firmware Dream bijwerken) tot ontvanger tijd uitzetten. Wist na een tijdje toch door te dringen zodat de conclusie getrokken kon worden kaart defect u krijgt een nieuwe...

Geplaatst:
Origineel bericht van: Thijzel

Ik heb dus weer terug gebeld na de reset van de kaart van afstand, en dan krijg je suggesties van resetten software (firmware Dream bijwerken) tot ontvanger tijd uitzetten. Wist na een tijdje toch door te dringen zodat de conclusie getrokken kon worden kaart defect u krijgt een nieuwe...

Nieuwe Seca 3 kaart vandaag ontvangen met de start datum 1-7-2009. Deze in de 7000S gestoken met Ccam 2.1.4 zelfde configuratie niets veranderd in de tussentijd. Binnen 2 minuten weer beeld en de kaart heeft nu als datum 1-3-2011 en heeft de EMM dus correct verwerkt. Conclusie dus kaart was gewoon zoals ik dacht defect.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Thijzel

Nieuwe Seca 3 kaart vandaag ontvangen met de start datum 1-7-2009. Deze in de 7000S gestoken met Ccam 2.1.4 zelfde configuratie niets veranderd in de tussentijd. Binnen 2 minuten weer beeld en de kaart heeft nu als datum 1-3-2011 en heeft de EMM dus correct verwerkt. Conclusie dus kaart was gewoon zoals ik dacht defect.

Heb jij nu ook het gehele pakket of enkel het pakket waar je recht op hebt?
Bij mij vloog de datum ook namelijk naar 1 maart 2011.

Geplaatst:

Inderdaad. Oh en voor de goede orde, bij mij stond de datum op 3-1-2011 (ja, je leest het goed. 2011). Ik heb nog niet gecontroleerd waar hij nu op staat.

Mvg,

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Deze kaart zit in de preview mode...

Dan heb ik geluk en krijg ik gewoon wat extra's van CDS :D

@Niels, staat jouw kaart nog op 1 maart 2011?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen