Gast Roland76 Geplaatst: 22 augustus 2010 Geplaatst: 22 augustus 2010 Sinds gisteren staat de tijd op mijn dreambox een uur verkeerd. Ik heb niets aangepast aan de tijdzone; deze staat nog altijd op +1 Amsterdam. BVM staat inmiddels ook al enige tijd aan, maar er blijft een verschil van 1 uur met de daadwerkelijke tijd. De tijd van de EPG is wel correct. Kan ik dit zelf aanpassen ?
Gerard 76 Geplaatst: 22 augustus 2010 Geplaatst: 22 augustus 2010 Dat kan via telnet. datum MMDDHHMM voorbeeld 12 januari 21.15 uur is dan date 01122115
Gast Roland76 Geplaatst: 22 augustus 2010 Geplaatst: 22 augustus 2010 ik ben helaas geen fanatieke gebruiker van telnet. Via het Dreambox tooltje kan ik wel een telnet sessie openen, maar wat voor commando ik dan moet invoeren, is mij een raadsel.
vGnp Geplaatst: 22 augustus 2010 Geplaatst: 22 augustus 2010 Origineel bericht van: Roland76 Via het Dreambox tooltje kan ik wel een telnet sessie openen, maar wat voor commando ik dan moet invoeren, is mij een raadsel. Linkje vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen