humi Geplaatst: 22 augustus 2010 Geplaatst: 22 augustus 2010 Hallo beste satfans ik ziet met de volgende probleem Akku van mijn satlook meter wordt niet meer gelaaden onlangs andere akku.. akku voltaje blijft rond 5 volt komt dit probleem vaker voor ? wie kent het probleem wie kan mijn probleem oplossen tegen vergoeding MVg humi
Murdock Geplaatst: 22 augustus 2010 Geplaatst: 22 augustus 2010 Laadt je wel met minimaal 13,5V? Sommige mensen gebruiken een 12V adapter van een ander apparaat, in dat geval zal de accu niet laden, aangezien deze zelf al 12V is. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
humi Geplaatst: 22 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2010 Origineel bericht van: Murdock Laadt je wel met minimaal 13,5V? Sommige mensen gebruiken een 12V adapter van een ander apparaat, in dat geval zal de accu niet laden, aangezien deze zelf al 12V is. Hallo Murdock, Ik gebruik de origineel laader,,lader lever 13.5 volt ik heb ook een adapter gebruik ...helaas ik ben bang dat hardwarematig kapot is ?
humi Geplaatst: 26 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2010 Probleem opgelost. sjaak(k)...thanks man
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen