Ga naar inhoud


Overzicht MTV's die werken/of niet op welke ontvanger in hop x


Gast SatMann

Aanbevolen berichten


  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zal wel niet helpen aan de dreamers, maar met de spullen uit mijn handtekening alle door CD aangeboden MTV's werkend, MTV Czech ook (met de Skylink kaart).

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaart (toppakket+HD) in Vu+Duo (Slaapkamer). Interne share naar DM800 (Hobbykamer) en DM8000 (Woonkamer).

Alle MTV kanalen werken probleemloos op alle drie de ontvangers. EMU: CCcam 2.1.4

VU+ Solo4k S2/S2/C/C, ET10000 S2/S2/S2, ET8000 C/C/C+ , VU+ Ultimo S2/S2/, Moteck disecq rotor, 90 cm Funke schotel. 60 cm Triax schotel vast op Astra 19,2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren een Aston modulle geleend van een vriend.

Vanochten mijn 2 kaarten ombeurten in de Aston en al heel snel weer werkende MTV's smile ik blij.

Daarna de kaarten weer in de dreamboxen gedaan , en ze bleven werken.

Totdat ik vanmiddag thuis kwam van mijn werk, toen deden ze het beiden weer niet..

Heel vreemd.

Zonder de MTV's kan ik wel leven , maar het moet niet bij andere kanalen ook zo worden.

Anders vrees ik het einde van de dreambox eek

Al zou de interen share niet meer werken dan zou ik met 3 kaarten aan de gang kunnen , maar als de kaarten niet meer werken onder cccam dan zou ik het niet meer weten.

Overal weer aston modules voor kopen???

Dat gaat bij mijn DM500 HD uiteraard ook niet lukken.

 

Zou het mischien ook zo kunnen zijn dat kaarten ook blijvend beschadigd kunnen zijn ?

Omdat het bij een aantal mensen gewoon werkt met cccam 2.14?

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satlook
Gisteren een Aston modulle geleend van een vriend.
Vanochten mijn 2 kaarten ombeurten in de Aston en al heel snel weer werkende MTV's smile ik blij.
Daarna de kaarten weer in de dreamboxen gedaan , en ze bleven werken.
Totdat ik vanmiddag thuis kwam van mijn werk, toen deden ze het beiden weer niet..
Heel vreemd.
Zonder de MTV's kan ik wel leven , maar het moet niet bij andere kanalen ook zo worden.
Anders vrees ik het einde van de dreambox eek
Al zou de interen share niet meer werken dan zou ik met 3 kaarten aan de gang kunnen , maar als de kaarten niet meer werken onder cccam dan zou ik het niet meer weten.
Overal weer aston modules voor kopen???
Dat gaat bij mijn DM500 HD uiteraard ook niet lukken.

Zou het mischien ook zo kunnen zijn dat kaarten ook blijvend beschadigd kunnen zijn ?
Omdat het bij een aantal mensen gewoon werkt met cccam 2.14?

Dit vermoeden had ik dus al...
Hier ga ik mee aan de slag.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag naar CD gebeld.

Een meneer aan de lijn gehad die zij dat hij een speciale puls zou sturen om de mtv's weer te laten werken. confused

 

Sindsdien werken ze weer op mijn beide kaarten.

 

Citaat:
Ga eens terug naar 2.1.3 dan blijven de mtv wel werken.

 

Mochten ze er weer mee kappen dan ga ik 2.1.3 ook even proberen .

 

bedankt

 

 

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb twee Rebox'en dit samen met een SmartWi waar mijn CD kaart in zit..

 

Alle MTV's en de VH1 zenders werken zonder problemen... Ik kijk niet zo vaak naar deze zenders, maar naar aanleiding van andere Topics heb ik het wel wat in de gaten gehouden, maar nooit problemen gezien...

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satlook
Ik heb vandaag naar CD gebeld.
Een meneer aan de lijn gehad die zij dat hij een speciale puls zou sturen om de mtv's weer te laten werken. confused

Sindsdien werken ze weer op mijn beide kaarten.

Citaat:
Ga eens terug naar 2.1.3 dan blijven de mtv wel werken.


Mochten ze er weer mee kappen dan ga ik 2.1.3 ook even proberen .

bedankt


Lopen ze inmiddels nog steeds??? vertel eens wat de huidige status is?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit draadje heeft weinig zin. Resultaten geven heeft pas nut als je er bij vermeld of je ook aan sharing doet.

 

Ik heb 2 weken terug getest. Normaal zit mijn SECA3 kaart in de linux server en stonden de MTV kanalen op zwart. Ik heb de kaart ook in de gecertificeerde receiver gehad, 2x zelfs. De eerste keer werkte de MTV kanalen prima maar een week later toen ik onder dezelfde omstandigen (ff belangrijk om te vermelden) de kaart weer in de gecertificeerde CDS receiver stak was deze met geen mogelijkheid aan de gang te krijgen. Ook niet na 2 uur lang in de box te hebben gezeten. MTV tp bleef zwart! Toen ik de kaart weer in dreambox met CCcam deed begon deze spontaan na een tijdje weer te werken. Kortom het ligt niet aan de apparatuur.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Lopen ze inmiddels nog steeds??? vertel eens wat de huidige status is?


Ja hoor ze werken nog steeds smile
Ook in de share.
Server DM8000 PLI cccam 2.14
Client VU+ duo dreamellite cccam 2.14.
Client 2 DM500 PLI cccam 2.14.

Ik ben tevreden.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx
Dit draadje heeft weinig zin. Resultaten geven heeft pas nut als je er bij vermeld of je ook aan sharing doet.

Ik heb 2 weken terug getest. Normaal zit mijn SECA3 kaart in de linux server en stonden de MTV kanalen op zwart. Ik heb de kaart ook in de gecertificeerde receiver gehad, 2x zelfs. De eerste keer werkte de MTV kanalen prima maar een week later toen ik onder dezelfde omstandigen (ff belangrijk om te vermelden) de kaart weer in de gecertificeerde CDS receiver stak was deze met geen mogelijkheid aan de gang te krijgen. Ook niet na 2 uur lang in de box te hebben gezeten. MTV tp bleef zwart! Toen ik de kaart weer in dreambox met CCcam deed begon deze spontaan na een tijdje weer te werken. Kortom het ligt niet aan de apparatuur.


Na lang wachten heb ik antwoord gekregen van Canal Digitaal:

Geachte heer ***********,

Momenteel kunnen abonnees problemen ondervinden bij de ontvangst van MTV en VH1 muziekzenders. In het kader van het onderzoek is er een aanpassing gedaan in de codering van MTV Dance en de verwachting is dat abonnees die nog problemen hebben MTV Dance zouden moeten kunnen ontvangen. Kunt u MTV Dance ontvangen?

Er wordt nog steeds onderzoek gedaan naar de oorzaak van het probleem. Bekend is dat de oorzaak niet bij CanalDigitaal ligt. Wij kunnen hier zelf dus geen oplossing voor bieden. Wij advisren u de smartcard te testten in een andere satellietontvanger.


Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service

Kijk voor veelgestelde vragen aan de Klantenservice op www.canaldigitaal.nl/vragen Voor vragen over satellietontvangst en hulp of advies van andere schotelbezitters adviseren wij u te kijken op www.satellietforum.com

Met vriendelijke groet,

Klantenservice CanalDigitaal

U kunt niet rechtstreeks reageren op dit bericht. Wilt u reageren op deze email? Ga naar ons contactformulier (Email de Klantenservice) onder Mijn CanalDigitaal. Of klik op https://www.canaldigitaal.nl/mijncanaldigitaal


oftwel, ze hebben dikke maling aan hun klanten maar dat is algemeen bekend.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ja hoor ze werken nog steeds smile
Ook in de share.
Server DM8000 PLI cccam 2.14
Client VU+ duo dreamellite cccam 2.14.
Client 2 DM500 PLI cccam 2.14.

Ik ben tevreden


Nou ze zijn weer uit hoor, alles is weer zwart de MTV zenders werken niet meer.

Citaat:

Na lang wachten heb ik antwoord gekregen van Canal Digitaal:

Geachte heer ***********,

Momenteel kunnen abonnees problemen ondervinden bij de ontvangst van MTV en VH1 muziekzenders. In het kader van het onderzoek is er een aanpassing gedaan in de codering van MTV Dance en de verwachting is dat abonnees die nog problemen hebben MTV Dance zouden moeten kunnen ontvangen. Kunt u MTV Dance ontvangen?

Er wordt nog steeds onderzoek gedaan naar de oorzaak van het probleem. Bekend is dat de oorzaak niet bij CanalDigitaal ligt. Wij kunnen hier zelf dus geen oplossing voor bieden. Wij advisren u de smartcard te testten in een andere satellietontvanger.


Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service

Kijk voor veelgestelde vragen aan de Klantenservice op www.canaldigitaal.nl/vragen Voor vragen over satellietontvangst en hulp of advies van andere schotelbezitters adviseren wij u te kijken op www.satellietforum.com

Met vriendelijke groet,

Klantenservice CanalDigitaal

U kunt niet rechtstreeks reageren op dit bericht. Wilt u reageren op deze email? Ga naar ons contactformulier (Email de Klantenservice) onder Mijn CanalDigitaal. Of klik op https://www.canaldigitaal.nl/mijncanaldigitaal

oftwel, ze hebben dikke maling aan hun klanten maar dat is algemeen bekend.


Hier hebben we ook niks aan.
Het vreemde vind ik dat het bij mij toch een tijdje gewerkt heeft zonder problemen.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...