Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Opname mislukt; beeld blijft zwart


CronoS

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...

Ik heb dus nu precies hetzelfde probleem frown Nadat ik er dus gisteren achter gekomen was dat horizontaal opnemen en verticaal kijken niet mogelijk is, heb ik alles opnieuw ingescand op SD waar alles dezelfde polariteit heeft.

 

Vervolgens RTL4 kijken en Veronica opnemen (via EPG). Naderhand afspelen en dus zwart beeld ! Bestandslijst geeft gecodeerde bestanden aan. Ik gebruik de originele CD Cam in het bovenste slot i.c.m. met de FW 1.08.37

 

Het vreemde is wel dat het een poosje geleden dus wel allemaal werkte, dus als iemand tips heeft ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: richyk
Ik heb dus nu precies hetzelfde probleem frown Nadat ik er dus gisteren achter gekomen was dat horizontaal opnemen en verticaal kijken niet mogelijk is, heb ik alles opnieuw ingescand op SD waar alles dezelfde polariteit heeft.

Vervolgens RTL4 kijken en Veronica opnemen (via EPG). Naderhand afspelen en dus zwart beeld ! Bestandslijst geeft gecodeerde bestanden aan. Ik gebruik de originele CD Cam in het bovenste slot i.c.m. met de FW 1.08.37

Het vreemde is wel dat het een poosje geleden dus wel allemaal werkte, dus als iemand tips heeft ??

Ik heb er persoonlijk geen last meer van gehad en eerlijk gezegd weet ik niet precies welke firmware ik geladen had toen ik dit topic startte.. In elk geval was het bij een eerdere firmware. Ik heb met de V37 vele opnames gemaakt op mijn TVV kaart die in de OneCam zit, dit allemaal zonder problemen eigenlijk.. Ook blijft de opnames minimaal 48 uur beschikbaar, dus je moet binnen dit tijdsframe wel je opname bekijken.....

Nu is het wel zo dat bij mij de originele CD CAM problemen gaf, ik had echter wel een eerder type hiervan dus ik weet niet hoe het laatste type binnen de Rebox performt. Bij mij werden er in elk geval geen HD zenders gedecodeerd met de Rebox, vandaar dat ik de OneCam had gekocht had. Tot nu toe werkt deze goed...
Ik gebruik liever eigenlijk de beide interne kaartsloten, maar het tegelijk aansturen van deze kaarten heeft als bug dat je regelmatig de melding "gecodeerde zender" krijgt en de keys op bovenste slot worden niet geupdate, waardoor je de kaarten even regelmatig moet omwisselen. Deze bugs zijn bekend bij Rebox en zodra dit allemaal goed opgelost is, dan gaat mijn Onecam naar mijn RE8000.....

Maar als je de mogelijkheid hebt om de interne kaartsloten te gebruiken, dan zal ik dit zeker ook doen. Er is namelijk nog een limitatie, als je een opname maakt via de CAM en deze afspeelt, dan kan je ook niet "met beeld" doorspoelen, deze functionaliteit staat bij design uit. Dit omdat een CAM over het algemeen trager is met decoderen van de opname.....

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...