Thundybirdy Geplaatst: 23 augustus 2010 Geplaatst: 23 augustus 2010 Is het mogelijk om een USB Keyboard (bij voorkeur draadloos op 2.4G) aan te sluiten op de VU+ om zo oa. Mytube makkelijker te bedienen. Uiteraard heb ik getracht er een usb-keyboardje aan te hangen echter dat gaf geen resultaat. Ik draai met Open-PLI
Littlesat Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Heb je de USB serial driver geinstalleerd? Dat gaat via applicaties, groene toets. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Sjaaky Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Bij mij werkte een bedraad toetsenbord gewoon. Wel enigma (opnieuw) starten nadat je het toetsenbord aangesloten hebt.
Thundybirdy Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2010 usb2serial geinstalleerd, toetsenbord ingeplugged, opnieuw opgestart echter geen resultaat. Moet ik verder nog iets doen? Heb een bedraad toetsenbord.
Tonskidutch Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Origineel bericht van: Thundybirdy usb2serial geinstalleerd, toetsenbord ingeplugged, opnieuw opgestart echter geen resultaat. Moet ik verder nog iets doen? Heb een bedraad toetsenbord. ? gewoon een usb toetsenbord nix usbTOserial enkel een usb toetsenbord zal werken de VTI images herkennen het bij bootup ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
paardengek Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Ook bij mij werkt het toetsenbord niet. Image is: Openpli van 12 augustus Toetsenbord: USB toetsenbord van Trust ( een goedkoop toetsenbordje ) Werkt ook niet na een complete herstart van de VU+ Duo. USB toetsenbord is aangesloten op één van de USB poorten achterop de VU+. Lijkt me vreemd om een USB to serial plugin te installeren. Maar toch gedaan, geeft echter geen resultaat. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Thundybirdy Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2010 Net een nieuw toetsenbord er aan gehangen, een Logitech Deluxe 250 USB, herstart maar helemaal niks :-( Probeer op Google te zoeken maar vind er weinig over...
Littlesat Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 Wel de USB serial driver geinstalleerd? En daarna een herstart? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Thundybirdy Geplaatst: 27 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2010 Ja, usb2serial geinstalleerd en een herstart gedaan maar helemaal niks
Tonskidutch Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 misschien heeft Openpli niet alle drivers geïmplementeerd die je nodig hebt voor het toetsenbord. der zijn wederom nieuwe drivers van 27-08-2010 uit als die door Openpli Team erin gebakken worden werkt 't misschien ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
hemertje Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch der zijn wederom nieuwe drivers van 27-08-2010 uit als die door Openpli Team erin gebakken worden werkt 't misschien ciao morgen in de downloads als de bouwserver zijn werk doet... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Thundybirdy Geplaatst: 27 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2010 Dank je, ik zal het zaterdag/zondag laten weten of het dan werkt.
Thundybirdy Geplaatst: 29 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2010 Geupdate en geinstalleerd echter weer geen resultaat
naitsirhc Geplaatst: 21 september 2010 Geplaatst: 21 september 2010 Al verder gekomen met het toestenbord? Und TschjuB
Thundybirdy Geplaatst: 21 september 2010 Auteur Geplaatst: 21 september 2010 Nee, heb het niet werkend :-( Ben met onderstaande nog even bezig geweest, http://www.pli-images.org/forum/viewthre...000#post_157000 maar het is mij niet gelukt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen