ronald gebhardt Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Sinds enige tijd heb ik geen ontvangst meer op de BBC-radiozenders. TV is geen probleem, ook niet ITV,Channel 4 e.a. Ik heb dus wel de indruk dat mijn schotel nog steeds goed uitgericht staat. Wat weggevallen is, zijn de BBC-radiozenders. Heeft iemand enig idee? Ik gebruik een Topfield 7710HDCI. Ronald Gebhardt
AEO Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Ik heb even gekeken, maar ik heb hier nog gewoon alle BBC radio zenders. En dan bedoel ik ook echt alle kanalen, van BBC 1 t/m 7 en London, Ulster, Wales enz. Het is nu 09:55. Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Drs. IJzerbout Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Alle BBC radio´s doen het bij. Ik luister er nooit naar want ik word niet echt warm van de programma´s die ze brengen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
JanR Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Alle BBC radio zenders werken hier ook. Ik ontvang zelfs BBC HD en ITV1 HD als radio zender, met geluid en geen beeld. Wel grappig zonder hd receiver. Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3 FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV
ronald gebhardt Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2010 Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik zal toch maar eens gaan kijken naar de positie van mijn schotel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen