dolphs Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Hallo - Weet iemand wellicht welk protocol dit oude beestje ondersteunt? Keuze uit SSSP, POG of MultiRoom. Ik wil het apparaat (hopelijk) kunnen inzetten met de linkey Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
dolphs Geplaatst: 24 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2010 Voor de volledigheid, originele 1.21 firmware zit erin ( van 2005 ) Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Spotvogel Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Ik gok zo maar dat je dat kan vergeten.....
paardengek Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Zo goed als ik weet, is de seriele poort alleen maar geschikt voor het veranderen van de firmware. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
dolphs Geplaatst: 25 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2010 Daar was ik al bang voor! Is er wellicht nog iets te doen via season mode? Ik heb zo'n groene interface alleen ik zie helaas niet dat de hyundai dat als irdeto module herkent, ik zal vandaag of morgen nog eens daarmee prutsen. Gr Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen