Gast satbeginner Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Weet iemand wanneer de Magic pro verkocht gaat worden in NL?
Pameijer Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 Ik zag hem bij ***geen reclame*** al te koop voor €444. Ze hebben daar trouwens wel "maffe" prijzen zie ik nu. De Homecast 9000 CI PVR 1 TB doet daar €366 tegenover €559 bij bv. ###############. Ikke nie begrijpe...?
Gast Clark Geplaatst: 28 augustus 2010 Geplaatst: 28 augustus 2010 Homecast Magic pro BENELUX VERSIE is sinds vorige week volgens de Importeur uitgeleverd. De Magic Pro DE Versie was al leverbaar maar gebaseerd op totaal andere software en Hardware. Benelux Versie Heeft HD Fastscan, Automatisch decoderen, EIT EPG etc Onmisbare functies volgens de importeur. Ik hoop dat mijn dealer ,mijn Rebox 8000 wil inruilen, dan neem ik de Magic Pro (Wel de Benelux versie) daarvoor in de plaats, want sinds de laatste software is de Rebox geen ontvanger meer voor mij. Vooral de multimedia functies vindt ik heel interessant.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen