Ga naar inhoud


[REBOX algemeen] Fabrikant REBOX in Nederland


Dagoe

Aanbevolen berichten

De fabrikant van REBOX, FORTIS Inc (nee niet die bank) is binnenkort in Nederland.

Ze staan op de IBC Exhibition in de RAI Amsterdam.

Die wordt gehouden van 10-14 september 2010.

Ze staan in hal 4 standnummer 4 C72.

 

Voor diegene die ze willen schrijven of bellen, hier het adres:

 

Fortis Inc.

4F Fortis Bldg.,

106-3 Imae-Dong

Bundang-Gu

Seongnam-Si, Gyeonggi-Do

463-829

Korea

 

Telefoon: +82-31-709-1407

Faxnummer: +82-31-709-0266

 

Bron: IBC homepage

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mooi, op de 11e september ga ik toch al naar de IBC. Ik zal eens babbelen met deze gasten. Gelukkig gaat het de goede kant op met de stabiliteit van mijn RE-9000.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag de IBC bezocht en ook een bezoek gebracht aan de Fortis stand.

 

Ik ontmoette daar een vriendelijke Koreaanse meneer, die na het noemen van Rebox RE-9000 onmiddellijk begreep waarvoor ik kwam.

Hij vertelde mij dat een groep Nederlandse Rebox RE-9000 gebruikers plannen zou hebben om gewapend met stokken en andere slagwapens verhaal te halen bij Fortis op de IBC.

 

Uiteraard was hij opgelucht toen ik hem vertelde dat ik geen plannen in die richting had en hij verwees mij naar de daar aanwezige Koreaanse productmanager.

 

Ook deze meneer hoefde ik helemaal niets uit te leggen.

Hij haastte zich om te zeggen dat zijn firma in grote verlegenheid was gekomen door de RE-9000 perikelen.

Deze problemen zouden eigenlijk alleen in Nederland bestaan en deels ook in Tsjechië.

In alle andere landen functioneert onze box prima, het is hier dus een Rebox/Canal Digitaal probleem.

 

Om dit probleem op te lossen wordt er binnen tien dagen een nieuwe firmware update (.38 of .39) vanuit Korea naar Nederland gestuurd.

In Nederland wordt die firmware daarna eventueel aangepast en kunnen wij misschien wel gaan genieten van een storingvrije RE-9000.

 

Tot zover mijn verslag over Fortis op de IBC.

 

 

 

 

 

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Donkeyman

Ik ontmoette daar een vriendelijke Koreaanse meneer, die na het noemen van Rebox RE-9000 onmiddellijk begreep waarvoor ik kwam.
Hij vertelde mij dat een groep Nederlandse Rebox RE-9000 gebruikers plannen zou hebben om gewapend met stokken en andere slagwapens verhaal te halen bij Fortis op de IBC.

Uiteraard was hij opgelucht toen ik hem vertelde dat ik geen plannen in die richting had ... < knip >


Hoe een simpele mededeling van mij op een forum kan uitgroeien tot zo'n wild west verhaal.

Nou ja, we wachten wel af wat ze in Korea in elkaar knutselen.

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Origineel bericht van: Donkeyman
In Nederland wordt die firmware daarna eventueel aangepast


Als dat dan maar goed gaat. wink



Dan kan je alsnog een groepje ontevreden Rebox-mannen met stokken en knuppels mobiliseren.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik heb vandaag ook met een vriendelijke medewerker van Fortis gesproken.

 

Hij verzekerde mij dat er hard aan de problemen gewerkt werd met name de Canal digitaal problemen.

 

Ook bevestigde hij de warmte problemen bij gebruik van een niet energie zuinige 3,5" harddisk. In hun nieuwe box gaan ze om die reden een 2,5"HDD gebruiken. Ik had zelf ook al getest met een 2,5" HDD en dit scheelde inderdaad.

 

Ik heb lang met hun gesproken en een positief gevoel er aan over gehouden. Grappig was dat hij mij probeerde te motiveren om op de forums positieve berichten te schrijven dus ze zijn zich wel degelijk bewust van de (negatieve) aandacht vanwege de problemen.

 

Ik heb ook nog even gevraagd naar de firmware waar je plugins op kan draaien. Deze firmware word niet door hun ondersteund. Wat ik er van begreep is dat deze functionaliteit door een andere partij er in word gezet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...