Gast Geplaatst: 29 juli 2002 Geplaatst: 29 juli 2002 Wat kan de oorzaak zijn van een defecte voeding srt8000 (v6 een van de eersten). Heb voeding nagemeten, 310V op elco primair, dus brug ok. Verder dioden nagemeten, lijken ok. De voeding "hikt" de hele tijd, zowel aangesloten op mainboard als niet aangesloten op mainboard. Ik heb een werkende voeding gepakt, daarmee was de tuner weer in orde, dus zeker een voedingsprobleem. Wie heeft er nog bruikbare tips voor mij?. Alvast bedankt!.
PaulCl Geplaatst: 29 juli 2002 Geplaatst: 29 juli 2002 Als je dit forum eens doorloopt moeten er een massa dood gepatchte strongs voorhanden zijn waarvan de voeding dan wel nog werkt. Misschien kan je er zo 1 voor een prikje op de kop tikken via het vraag/aanbod forum. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Gast Geplaatst: 29 juli 2002 Geplaatst: 29 juli 2002 ook kan er een elco secundair stuk zijn. meestal 1 van de kleintjes aan de zijkant (die bij elkaar zitten dus)
Gast Geplaatst: 30 juli 2002 Geplaatst: 30 juli 2002 als je een pm geeft kan ik hem wel voor je repareren ben tv monteur namelijk en heb al 15 jaar ervaring in die geschakelde voedingen. tis geen makkie soms maar wel de moeite waard groeten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen