nagrasat Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Hallo heeft iemand ervaring die MEO ontvangt met een DM500HD en of het goed werkt? Bedankt
M_Z Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Ik heb geen persoonlijke ervaring, maar volgens mij moet dat geen probleem zijn. Meo (Portugees pakket op Hispasat) zendt uit in Mediaguard 2 en dat is met CCcam2.1.4 dus prima te gebruiken. Leuk trouwens om te zien dat ze daar ook Philips ontvangertjes à la DSR8121 en DSR7121 bij proberen te verkopen. Anders wordt het als je TV Cabo probeert te krijgen, daarvoor heb je wel een Boxkey nodig en die krijg je niet zomaar uit de ontvanger. Het is mij in elk geval niet gelukt om die kaart werkend te krijgen. M_Z
nagrasat Geplaatst: 19 juli 2011 Auteur Geplaatst: 19 juli 2011 heb nu cccam draaien in 500HD en meo ontvang ik ook alleen merk ik dat een aantal meo zenders geen geluid hebben terwijl alle zenders van tvcabo het wel hebben heb al de zenders opnieuw gescand en nog steeds geen geluid weet jij mischien iets?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen