Gast Marcel69 Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Hallo allemaal, Ik heb een DM 7020-s en daar een externe HD op aangesloten. De ontvanger kan de HD wel zien formateren en mounten. Maar opnemen gaat niet hij denkt dat de schijf vol is en geeft de melding dat ik eerst wat opnames moet weggooien maar de schijf is leeg en geformateerd via de ontvanger. Heeft iemand hier een oplossing voor dan hoor ik het graag. BVD Marcel
Gast Marcel69 Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 Ik up hem een keer ik hoop dat iemand een antwoord voor mij heeft.
Tonskidutch Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 heb je per toeval die externe schijf op ntfs geformateerd? daar kan enigma niet op opnemen enkel lezen dus zou hem per menu opnieuw formateren in ext3 (linux file system) ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
robbedoeske Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 Origineel bericht van: Marcel69 Hallo allemaal, Ik heb een DM 7020-s en daar een externe HD op aangesloten. De ontvanger kan de HD wel zien formateren en mounten. Maar opnemen gaat niet hij denkt dat de schijf vol is en geeft de melding dat ik eerst wat opnames moet weggooien maar de schijf is leeg en geformateerd via de ontvanger. Heeft iemand hier een oplossing voor dan hoor ik het graag. BVD Marcel Opnamepad goed staan? Ik lees wel eens dat men per ongeluk naar flash opneemt i.p.v Hd
Gast Marcel69 Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 Als ik naar mijn Harddiskinstellingen kijk zie ik free 297.9 G filesystem ext3. Dit is volgens mij goed. Opnamepad goed staan? Ik lees wel eens dat men per ongeluk naar flash opneemt i.p.v Hd Hoe kan ik dit controleren en of aanpassen?
Tonskidutch Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 Marcel69, kijk eens in telnet na hoe die gemount is? telnet ipdreambox root paswoord mount<<< echo eens goed bekijken ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Gast Marcel69 Geplaatst: 20 september 2010 Geplaatst: 20 september 2010 Onder het "hoofdstuk" mountmanager staat alles zo ingesteld als hier onder. De bovenste regel is niet verbonden de andere 4 wel. Ik denk dat de 2de regel mijn externe harddisk is want ik heb hem met USB kabel verbonden. Ik hoop dat je hier iets mee kunt. DEV /media/hdd /dev/scsi/host0/bus0/target0/lun0/part1 0 DEV /media/usb /dev/scsi/host0/bus0/target0/lun0/part1 0 DEV /sys sysfs 0 DEV /proc/bus/usb usbdevfs 0 DEV /var tmpfs 0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen