Amager95 Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 ZDF Neo brengt in kader van Kult-Krimis XXL vrijdag op zaterdag weer een aantal afleveringen van Derrick
Sverige Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Ik hoorde het ook al... Derrick was destijds een van mijn favoriete krimi's... ik ga maar weer kijken - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
di-on-air Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 "Harry, hole man dem Wagen" Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Je bedoeld: "Harry, hol schon mal den Wagen". Dat heeft ie in alle series maar één keer gezegd. Toch heeft het enorme indruk gemaakt. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
vGnp Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Origineel bericht van: di-on-air "Harry, hole man dem Wagen" Ik vind de Poolse versie leuker: Harry, klau uns ein wagen.. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Amager95 Geplaatst: 28 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2010 Ik heb gekeken naar de eerste aflevering van afgelopen nacht, Tote Vögel singen nicht, Dode vogels zingen niet, uit 1976. Wel een hele andere Derrick in het begin van de Derrick-reeks. Een Derrick die bokste, met zijn pistool liep te zwaaien en ook niet aarzelde om er mee te schieten, en ook vocht.. Was leuk om weer eens een Derrick, en Harry Klein, te zien. Voor Harry (Fritz Wepper) was het pas een paar jaar nadat hij de overstap had gemaakt van Der Kommissar, Kommissar Keller (Erik Ode) naar Derrick. www.derkommissar.de
Gast Auggie Geplaatst: 4 september 2010 Geplaatst: 4 september 2010 Van Der Kommissar en Derrick staat ook het een en ander compleet op Youtube (voor als je Beiers verstaat ). Ik kocht vorig jaar een DVD-box met 12 Derrick-afleveringen voor 10 euro. Gewoon in de winkel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen