Outta space Geplaatst: 24 augustus 2010 Geplaatst: 24 augustus 2010 Kwam tijdens het surfen dit filmpje tegen waarin men zich in Groot Britannie nogal zorgen maakte over het vrij te ontvangen RTL Veronique (en hun soft p programma's) http://www.tv-ark.org.uk/mivana/m.php?p=itnnews_rtlv_1989&spl=1
cookie monster Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 problempie , Klik opbijlage C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
MacGuinness Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 "Uit de oude doos" Zo oud was zij toch niet?! Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Outta space Geplaatst: 26 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2010 vreemd dat die link het nu niet doet, maar goed zal even zeggen hoe je het filmpje dan kan bekijken via de site. ga naar dit stukje van de site en klik op het 4de filmpje in de rij.
Gast Kimble Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 En de oorzaak dat één knopje van de 16 kanaals Amstrad versleten was, lag toch echt bij die Britten zelf door de Pub's om 22:00 dicht te gooien Zap me nu een omgang om na 22:00 die handel niet te zien met 1000-den kanalen
Gast Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 Origineel bericht van: Outta space vreemd dat die link het nu niet doet, maar goed zal even zeggen hoe je het filmpje dan kan bekijken via de site. ga naar dit stukje van de site en klik op het 4de filmpje in de rij. Ha, ha, die is leuk Doet me denken aan de tijd dat ik als TV monteur in Amsterdam werkte en nogal wat TV-tjes heb zitten instellen, zodat iedereen kon genieten van RTL-V. Vijftig adresjes op een dag en dat weken lang was heel gewoon en de fooitjes vloeiden rijkelijk. Wat waren de mensen toen blij met die zender!
Gast Kimble Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 Origineel bericht van: ron1872 Ha, ha, die is leuk Doet me denken aan de tijd dat ik als TV monteur in Amsterdam werkte en nogal wat TV-tjes heb zitten instellen, zodat iedereen kon genieten van RTL-V. Vijftig adresjes op een dag en dat weken lang was heel gewoon en de fooitjes vloeiden rijkelijk. Wat waren de mensen toen blij met die zender! En later zeker al die Luxscript deco's ombouwen voor de kabel
Gerard 76 Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 haha,m'n schoonouders hebben 'm nog liggen. wel beeld maar geen geluid...
Gast Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 Origineel bericht van: Kimble En later zeker al die Luxscript deco's ombouwen voor de kabel Ik weet niet of je de zwarte Filmnet kastjes bedoeld? Die kwam je wel bij bosjes tegen in de hoofdstad. Soms kwam je nog wel eens iets tegen wat meer op een eigen brouwsel leek, met een potmeter op het kastje om maar weer beeld te krijgen
vGnp Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 Origineel bericht van: ron1872 Soms kwam je nog wel eens iets tegen wat meer op een eigen brouwsel leek, met een potmeter op het kastje om maar weer beeld te krijgen Ik heb hier nog zo'n LuxCrypt ding liggen, zat behalve een (kort) scart kabeltje toch ook echt een potmetertje aan/op/in vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
sattools Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 Hoe zat het met RTL+ die waren in die tijd toch ook niet gecodeerd. Deze hebben in NL een kabelpositie verworden door Tutti Frutti en erotische film erna. Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
Gast Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 Origineel bericht van: vGnp Origineel bericht van: ron1872 Soms kwam je nog wel eens iets tegen wat meer op een eigen brouwsel leek, met een potmeter op het kastje om maar weer beeld te krijgen Ik heb hier nog zo'n LuxCrypt ding liggen, zat behalve een (kort) scart kabeltje toch ook echt een potmetertje aan/op/in vGnp Dus zonder het (toen) te weten waren dat LuxCrypt decoders Het werkte wel, maar wel twijfelachtig wat ik ervan gezien heb en zo heel erg veel waren er niet in omloop. Beter en makkelijker was het om de inhoud van een eProm uit een Filmnet kastje uit te lezen en een stel eProm´s van te voorzien en die vervolgens in andere Filmnet kastjes te solderen. Wellicht was dat ook de eerste echte vorm van sharing die we in Nederland hebben gehad. Voor 100 gulden kon je je Filmnet kastje laten ombouwen en had je beeld tot de eigenaar van het originele kastje zijn abbo maar opzegde Deze kastjes kwam ik toen wel veel tegen.
DeBeek Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 Citaat: Dus zonder het (toen) te weten waren dat LuxCrypt decoders Nou het stond er anders met koeieletters op hoor..
Gast Kimble Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 Yep, wat draadbrugjes erin en wat baantjes doorkrassen. Inpluggen op de scart van de tv, groene strepen met de pot wegdraaien, wel beeld maar geen geluid. Die bijgeluiden maakte we zelf wel Weet niet meer hoeveel ik er gedaan heb, maar ik rookte lang gratis.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen