Ga naar inhoud

Uit de oude doos: Item ITN over RTL Veronique(en bloot op tv!) (1989)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

problempie , Klik opbijlage frown

General%20error%20SCK%20(Failed%20to%20r

post-12382-1318261200,7152_thumb.jpg

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:

En de oorzaak dat één knopje van de 16 kanaals Amstrad versleten was, lag toch echt bij die Britten zelf door de Pub's om 22:00 dicht te gooien wink

Zap me nu een omgang om na 22:00 die handel niet te zien met 1000-den kanalen crazy

Geplaatst:
Origineel bericht van: Outta space
vreemd dat die link het nu niet doet, maar goed zal even zeggen hoe je het filmpje dan kan bekijken via de site.
ga naar dit stukje van de site en klik op het 4de filmpje in de rij.

Ha, ha, die is leuk wink

Doet me denken aan de tijd dat ik als TV monteur in Amsterdam werkte en nogal wat TV-tjes heb zitten instellen, zodat iedereen kon genieten van RTL-V. Vijftig adresjes op een dag en dat weken lang was heel gewoon en de fooitjes vloeiden rijkelijk. Wat waren de mensen toen blij met die zender!
Geplaatst:
Origineel bericht van: ron1872

Ha, ha, die is leuk wink

Doet me denken aan de tijd dat ik als TV monteur in Amsterdam werkte en nogal wat TV-tjes heb zitten instellen, zodat iedereen kon genieten van RTL-V. Vijftig adresjes op een dag en dat weken lang was heel gewoon en de fooitjes vloeiden rijkelijk. Wat waren de mensen toen blij met die zender!

En later zeker al die Luxscript deco's ombouwen voor de kabel wink

Geplaatst:
Origineel bericht van: Kimble

En later zeker al die Luxscript deco's ombouwen voor de kabel wink

Ik weet niet of je de zwarte Filmnet kastjes bedoeld? Die kwam je wel bij bosjes tegen in de hoofdstad. Soms kwam je nog wel eens iets tegen wat meer op een eigen brouwsel leek, met een potmeter op het kastje om maar weer beeld te krijgen wink

Geplaatst:
Soms kwam je nog wel eens iets tegen wat meer op een eigen brouwsel leek, met een potmeter op het kastje om maar weer beeld te krijgen wink

Ik heb hier nog zo'n LuxCrypt ding liggen, zat behalve een (kort) scart kabeltje toch ook echt een potmetertje aan/op/in confused

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Hoe zat het met RTL+ die waren in die tijd toch ook niet gecodeerd. Deze hebben in NL een kabelpositie verworden door Tutti Frutti en erotische film erna.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Geplaatst:
Origineel bericht van: vGnp
Soms kwam je nog wel eens iets tegen wat meer op een eigen brouwsel leek, met een potmeter op het kastje om maar weer beeld te krijgen wink

Ik heb hier nog zo'n LuxCrypt ding liggen, zat behalve een (kort) scart kabeltje toch ook echt een potmetertje aan/op/in confused

vGnp

Dus zonder het (toen) te weten waren dat LuxCrypt decoders wink

Het werkte wel, maar wel twijfelachtig wat ik ervan gezien heb en zo heel erg veel waren er niet in omloop.

Beter en makkelijker was het om de inhoud van een eProm uit een Filmnet kastje uit te lezen en een stel eProm´s van te voorzien en die vervolgens in andere Filmnet kastjes te solderen.

Wellicht was dat ook de eerste echte vorm van sharing die we in Nederland hebben gehad. Voor 100 gulden kon je je Filmnet kastje laten ombouwen en had je beeld tot de eigenaar van het originele kastje zijn abbo maar opzegde wink

Deze kastjes kwam ik toen wel veel tegen.

Geplaatst:

Yep, wat draadbrugjes erin en wat baantjes doorkrassen. Inpluggen op de scart van de tv, groene strepen met de pot wegdraaien, wel beeld maar geen geluid.

Die bijgeluiden maakte we zelf wel whistle

Weet niet meer hoeveel ik er gedaan heb, maar ik rookte lang gratis. :D

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen