Gast vandoorn Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 AAF Recovery Tool V 4.0 Octagon SF1008 is uit. gr. Geert
amrabed Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Origineel bericht van: vandoorn AAF Recovery Tool V 4.0 Octagon SF1008 is uit. gr. Geert Wat kan je met deze Tool allemaal doen, behalve je BOX naar een andere BOX ombouwen?.
Gast vandoorn Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Je kunt je Box ook flaschen. Je kunt dan ook Enigma 2 in je Box zetten. Ik nog aan het zoeken naar een goede E2. Als ik die heb ga ik daar ook ff mee aan de slag. gr. Geert
Gast vandoorn Geplaatst: 25 augustus 2010 Geplaatst: 25 augustus 2010 Heeft er iemand ervaring met Enigma 2 ? gr. Geert
kezza Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 Yep, draai hier al een aantal maanden E2 (momenteel AAF Hot Summer) op USB. Met ART pas je de box zo aan dat je kunt kiezen tussen diverse images(Flash/USB/HD etc.) Met AMI installeer je daarna een AAF of Neutrino(Bpanther)image. Let wel op dat je de juiste image pakt(Rebox 4000=Atevio 700). t.o.v. org. Firmware veel mogelijkheden met instellingen/plugins/skins. Daarnaast heeft E2 veel betere netwerkfunctionaliteit. Ondanks dat hij best stabiel is, zitten er nog wel wat kinderziektes in. Formuler F1 - OpenPli 4 # 1 TB WD Elements USB # 19,2/23,5Golden Media 990 CR HD SPARK - OpenATV 4.2VU-Solo - OpenPli 4Amino AmiNET130M - FTTH
sathopper Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 Ik was aan het updaten naar versie .37 echter de update liep vast. Uiteindelijk via AAF recovery een Atevio image teruggezet. Maar nu kan ik de reseller ID niet meer aanpassen. Het veld blijft lichtgrijs. Ik ben goed geconnect. Ook oudere AAF tools geven hetzelde verschijnsel. Ook met een oudere Atevia firmware waarmee ik in het verleden nog wel de ID mee heb aangepast werkt het niet meer. Wat zie ik over het hoofd???? STOM STOM ik had de standaard bootloader er weer ingezet en dan werkt het niet....
Gast vandoorn Geplaatst: 26 augustus 2010 Geplaatst: 26 augustus 2010 Wat ik zou proberen is het volgende. RevoUninstaller downloaden en AAF met dit programma de-installeren. Dan worden de gevens uit het register gehaald. Je kunt een Free versie downloaden. (even googlen) Hierna nog eens proberen om AAF te instal. Ik denk dat het dan wel lukt. gr. Geert
sathopper Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 Inmiddels zoals verwacht is versie 4.1 uit. Als update dit nu Octagon versie .37 image erin dus kun je met een schone installatie beginnen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen