Ga naar inhoud

Graag wat hulp om een fotopagina te maken.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste Lezer,

Ik zou graag voor onze website een pagina willen maken waarop een groot aantal pasfoto's moeten komen te staan met onder elke foto een stukje tekst. Maar ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen, nu vroeg ik mij af of er iemand zou zijn die mij wat op weg zou kunnen (willen) helpen, ik zie de reacties graag tegemoet.

Groeten,

Dilasso.

Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.

Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld
(Auteur onbekend)

---------------------------------------------------------

Geplaatst:

Als het op één pagina gaat (of iets meer) dan wil ik wel het even maken.

Geef me per pm even door om hoeveel foto's het ongeveer gaat en of je de oude maat wilt behouden of een breedte in gedachte hebt.

Kan ik aan de hand daarvan wel wat maken met een partijtje fake foto's (wat blond geboefte wink ) en het enigste wat je dan moet doen is de naam veranderen van de foto's en het onderschrift veranderen die ik dan beidde geel marker.

Bestandje opslaan als paginanaam.html en het werkt als een tierelier.

Ik post het ook dan hier voor de medelezers.

Kan bijna niets verkeerds aan gaan.

Geplaatst:

Hallo Kimble,

Het gaat om een pagina of zes met op elke pagina een twintigtal pasfoto's, een pagina als voorbeeld is natuurlijk voldoende. Vast zeer bedankt voor je hulp.

Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.

(Auteur onbekend)

Geplaatst:

Ok dan ga ik aan de gang. Je krijgt een reply en een mail als het klaar is.

Kimble

Geplaatst:

@Dilasso

Maat behouden van de pasfoto's of kleiner ?

Geplaatst:

de maat van een pasfoto is oké.

(Auteur onbekend)

Geplaatst:

Heb er een voorbeeldje als bijlage bij gedaan.

Geen gekke dingen, gewoon tabellen met foto en ondertekst.

Als je met de muis over een foto gaat zie je een tekst verschijnen (in dit geval een emailadres die niet als zodanig gelezen kan worden door bots (zoekmachines e.d.))

Je kan de kleuren en tekst gewoon aanpassen. Wil het ook voor je doen.

Zip bestand uitpakken in een mapje en index.htm dubbelklikken.

Andere 5 pagina's zitten er achter met wel dezelfde afbeeldingen. Je zal zien dat het tablad van naam veranderd en de titel ook meeloopt.

Suc6.

Kimble

pasfotovoorbeeld.zip

Geplaatst:

OOk hierbij in Chrome geen "mouseover" tekst!

Zie de oplossing van dutchmatrix in mijn (recente) topic over de mouseover.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Geplaatst:

Klopt idd. zal het aanpassen als de TS nog meer wijzigingen heeft. Heb het snel gemaakt zonder css in Word.

Finetuning is browserproof maken wink

Geplaatst:

Hallo Kimble,

Ontzettend bedankt, hier kan ik wat mee, nee dit is pressies wat ik bedoel, ik ga er mee aan de slag. Indien nodig zou ik via de mail graag nog advies aan je vragen, nogmaals bedankt.

Vriendelijke groeten,

Dilasso.

(Auteur onbekend)

Geplaatst:

Toch maar goed dat we hier vakkundige mensen tegenkomen op dit board en hulpvaardig ook nog!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen