Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Storing door onweer

 

Zaterdagavond, 10 juli, trok er een storm over Nederland. Vooral de provincies Zeeland, Brabant, Zuid-Holland, Noord-Holland, Utrecht en Flevoland ondervonden grote overlast. Tegen zulke omstandigheden is weinig bestand. Zo had het netwerk van CanalDigitaal ook last van plaatselijk grootschalige storingen.

 

De meeste storingen bij de kabel werden veroorzaakt door het wegvallen van satellietsignalen. Deze zijn namelijk niet bestand tegen een dergelijke buienwolk met veel activiteit erin. Als deze zich tussen de satelliet en de schotel bevindt, dan blokkeert het signaal tijdelijk. Het ligt dus in veel gevallen niet aan uw schotel, maar er is tijdelijk even geen signaal beschikbaar. Het is uiteraard bij zwaar onweer wellicht toch het beste om overal de stekkers uit te trekken om eventuele blikseminslag en daaropvolgende defecten te voorkomen. Onze excuses voor het ongemak.

 

Geplaatst: 23-08-2010.

 

Dreambox 8000 4*S2 1TB HDD 1GB CF Wavefrontier T90 Samsung LEDTV UE32B7020

My DM8000 is powered by OpenPli


Geplaatst:

Begon maandag de 23e terug van zijn 14 daagse vakantie en schrok van de email-klachten in zijn box. Toen maar een berichtje op de site gezet. wink

Geplaatst:
Origineel bericht van: Kimble
Begon maandag de 23e terug van zijn 14 daagse vakantie en schrok van de email-klachten in zijn box. Toen maar een berichtje op de site gezet. wink

Zo snel kan dat nooit werken, is minstens twee weken gelden terug van vakantie, heeft overlegt met zijn chef, die vervolgens naar zijn manager is geweest, die heeft het overlegt met de directeur, deze heeft de manager opdracht gegeven een tekst op te stellen, deze had daar natuurlijk geen zin in en gaf de chef daar opdracht voor, deze heeft de opdracht doorgeschoven naar de medewerker. Deze schreef de tekst en liet die inzien door zijn chef, welke het voorlegde aan de manager, deze liet het de directeur zien. Deze vroeg de manager de taalfouten te controleren, zodoende kwam het weer bij de chef, deze is analfabeet en liet de medewerker het bericht naar de receptioniste brengen om het te controleren. Nadat de taalfouten eruit waren moest er nog een accoord onder van de directeur, dus ging de brief van de medewerker naar de chef, van de chef naar de manager, en van de manager naar de directeur. Deze raakte vervolgens de brief kwijt en daardoor moest de mederwerker de tekst opnieuw opstellen. Deze schreef de tekst.........

Kortom, het kan dus wat langer duren voordat er wat op de site verschijnt. Ik heb daar alle begrip voor!

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...