Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb problemen met het afspelen van DVD bestanden.

Het DVD menu wordt niet gestart, ik zie alleen het DreamDVD logo. Ook gewoon op OK drukken start geen DVD.

Dit heb ik op de meeste bestanden.

Sommige doet hij echter wel goed en bij sommige start ie toch als ik op OK druk terwijl er geen menu te zien is.

Ik heb .iso bestanden en ik heb ook een VIDEO_TS dir met DVD bestanden geprobeerd.

Deze staan op de hdd in de VU+.

De bestanden spelen op de PC pefect af.

Ik heb OpenPLi-unstable-vuduo-20100821.

Weet er iemand een oplossing / hint?

VU+ DUO met 1,5T HDD, OpenPLI. CD abo, 80cm schotel draaibaar, duo LNB. HDTV: LG LE8500.

Geplaatst:

Probeer maar eens met een vti image.

Heb ik hier ook draaien en deze draait zowel de iso.file als de TS file

Mvg

VU+ Duo 1TB HDD met Pli Image
Mutant 1200HD met Pli image
Multytenne 45 + 110cm schotel met triple lnb
Philips 37pfl9603

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Ja dit scherm is zwaar irritant en is sinds de driver update van 16-8-2010 geïntroduceerd.

Hopelijk komt er bij een volgende driver update een oplossing.

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Maar beide bovengenoemde oplossingen werken niet altijd, zo heb ik een DVD-image waar ik met geen mogelijkheid uit het dreamscherm kom, geen enkele toetscombinatie werkt.

Ook vertraagt het Dreamscherm enorm, de DVD speler reageert soms pas na een seconde op een toetsdruk

Geplaatst:

Klopt, dat < werkt (soms). Ook eerst op next chapter (channel+) en dan op menu werkt. Toch wel lastig (en hoe leg ik het hier thuis uit).

Wat ik nog steeds niet begrijp is waarom ik een paar DVD bestanden heb die wel meteen met het DVD menu opstarten.

Ik heb al eens met ifoedit gekeken naar de inhoud van de VIDEO_TS.IFO file en daar heb ik ook geen rare dingen gevonden. Ik heb zelfs een .ifo file zodanig gewijzigd dat de DVD meteen met de film begint i.p.v. het menu, dat maakte ook geen verschil.

Het processen van een .ifo file door de VU+ is blijkbaar een beetje random.

Hopelijk komt hier nog een update voor.

Als het op andere images wel goed werkt dan kan het ook nog een Pli probleem zijn.

VU+ DUO met 1,5T HDD, OpenPLI. CD abo, 80cm schotel draaibaar, duo LNB. HDTV: LG LE8500.

Geplaatst:

Soms lukt het me ook om vanaf mij externe usb HD een video_ts bestand af te spelen maar is er een instelling waarmee ik ondertitels kan selecteren?

Ik hoop ook dat er in de toekomst een verbetering komt in het dvd afspelen want zoals het nu werkt is het maar nix :-(

Mvg Tw-er
Mut@nt HD 51  open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Ondertitels kan je selecteren met de teletekst knop, je wandelt dan door de beschikbare ondertitels heen.

Om verschillende audio kanalen te kiezen moet je de knop Radio gebruiken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen